30 april 2011

Lite nytt...

Idag hittade jag äntligen ett par shorts som passade! Då
är det bara att slå till.

Lindex Shop Online
Bild från Lindex Shop Online
Lite kluven är jag väl egentligen till färdigslitna jeans men
det är ju inget att tjafsa om när de satt så bra som dessa. =0)

Bild från Isadora.com
Ett par nya nagellack blev det också. Precis som om jag inte
har ett gäng (oanvända...) sen tidigare...??! Nåja, lite kul får
man väl ha? Det blev ett gult och ett ljusblått. Många nya läckra
färger fanns det. Höll även det gröna ett tag men jag tror jag
har ett liknande (oanvänt...) sen förra året... Just nu är jag turkos
på tånaglarna. Lite roligt är det att ha annorlunda färg på just
tårna.

Sen måste jag bara visa nya favorithalsbandet.

Köpte det när jag var i Kungsbacka i början av april. Även

scarfen köpte jag då. Hade på mig halsbandet på Kieltrippen
och fick ett par komplimanger för det. Det är ju alltid kul!

Hoppas att ni haft en skön Valborg! Önskar er en fin Första Maj!

18 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Det är kul när man hittar rätt grejer. Shortsen ser ruskigt snygga ut. Det där med färdigslitna jeans är kul, när jag var ung (en gång för länge sedan) badade jag i saltvatten med jeanse på och skurade dom mot stenhällarna för att dom skulle bli slitna.
Halsbandet är verkligen läckert förstår att du fick komplimanger för det.
Nagellack däremot, där har jag ALLTID ofärgat på fingernaglarna och ALLTID silver på tånaglarna, inget kan rubba det, tror jag!
Men jag tycker det är jättefint med färger på andras naglar.
Agneta kram

Allis sa...

Nagellack kan man ju aldrig få för många av, oanvända eller inte ;)) Själv firade jag Valborg idag med ett läckert, hallonrött som jag hittade och inte ens kan komma ihåg när köpte det eller om jag nånsin använt... Kul så här innan trädgårdsarbetet förstört naglarna på mig som är så kass på att använda handskar
Skitsnygga shorts och halsbandet är ju urläckert!!
Önskar dig en fortsatt trevlig helg!
Kram Allis

Anonym sa...

Fräcka shorts :) Det är bara att slå till när man hittar något :) Nagellack är kul. Jag måste köpa mig några nya..Underbart halsband.

Ha en skön 1:a maj
Kram Lily

Gunillasljusglimtar sa...

De var fiina shorts! Kul att unna sig lite,,,snygga nagellack! Ha en riktigt bra 1:a MAJ nu kramis Gunilla

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej!
Önskar dej en härlig 1:a maj.
Visst piggar det upp med lite nytt nagellack,så läckra färger.Jeansshorts har jag också investerat i.
Må så gott
Kram Anette

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det är ett jättefint halsband, och roligt med nya nagellack. Supersnygga shorts, dom kommer du ha mycket.
Ha en fin 1 maj
Kramar
AnnaMaria

Rosor och Spetsar sa...

Kul med lite nytt, snygga shorts och vilket underbart halsband
Kram
Annelie

Lyckoslanten sa...

Ljusblått nagellack kanske jag inte skulle ha valt, men scarfen! Stoldynorna köptes ifjol på Plantagen faktiskt!
Ha en skön början på maj! ♥

Hanna sa...

Ha en fin vecka!
Kram
Hanna

Black Iris sa...

Åh herregud vad jag älskar det här med bloggandet. Nu har jag bestämt mig för att tånaglarna ska få en häftig färg i sommar..
Tonåringarna här hemma kanske kan tipsa mig..
Ditt halsband är ju så fint så det skulle nog passa till mina tånaglar när de är klara..

Kram Maidi

Hanna sa...

Skall du resa nu? Själv skall jag till de trakterna om ca 6 veckor, längtar.
Ha det bra!
Kram
Hanna

Stjärnor & Champagne sa...

Hej goaste bloggvän:) Shitlist om du bara visste:(...Men det får bli ett mail så förstår du. Kan inte skriva här. Klart du skulle slå till på dom fina shortden. Men nagellacken hihi dom kan jag vara utan. Ser ut som en transvestit när jag använder det asgarv....Jättefint halsband / Stor kram A

Ting o Tankar sa...

Har ett par liknande shorts faktiskt. Köpa slitna, det gjorde jag också. Visst är det lite knasigt. =)
Halsbandet gillar jag. Jättefint!

Fortsatt trevlig söndagskväll önskar jag dig. Kram.

Änglarum sa...

Shortsen var ju tuffa... O halsbandet bara så sött... Ha en go vecka kramizar Jessica

Ett Vitare Hem sa...

Åh så kul det är när man hittar saker som verkligen sitter så perfekt!
Ha en mysig kväll!
Kram/Lena

Rose Cottage sa...

Kanon med färdig slitna och goa byxor eller shorts, hittade ena dottern med sandpapper i näven och full gång på att slita byxor, laddade med en giftig kommentar, men sen kom jag ihåg vad min mamma tyckte om det när jag kanade på berg med mina nya jeans, så jag höll tyst! Usch, känns som jag var lite gammal nu:)
Jag gillade halsbandet också, var inte så länge sen jag var i Kungsbacka och gjorde fynd, tycker om det stället.
Ha en bra vecka

Kram Ulrika

NinaH sa...

Kul vårshopping.
Gillar särskilt ditt halsband!!

Älskade pion sa...

Jeans shortsen var skitsnygga,roligt när man hittar vad man vill ha.Ha en skön dag.Kram Ulrika