22 april 2011

Glad Påsk!

Vill önska er alla rara som besöker mig en riktigt
Glad Påsk!
Själv åt jag något dåligt i onsdags och har legat sjuk
sen dess. Men nu börjar det rätta till sig som väl är. Så
jag fortsätter att kurera mig för att förhoppningsvis
kunna äta en massa god mat i morgon!  =0)  Och så
måste jag jobba i kapp mig också... Det påbörjade
påskpysslandet har tyvärr fått vila så jag får se om jag
har något att visa er längre fram...
Turen till Kiel var väldigt lyckad! Foton kommer
längre fram.

Ha nu en riktigt skön Påskhelg!

15 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Hoppas dui kryar på dej!!!!
Vilken underbar bild!!!!
Ljuvlig!
kan jag låna den av dej?????
Ha en riktigt!
Glad påsk!
Kramis Kathrine

bakom berget sa...

Hej ! Va trist att du blev sjuk. Hoppas att du mår bättre nu. Ha en glad och god påskhelg!
KRAM från Åsa.

Skogslyckan sa...

Inte kul att vara sjuk. Hoppas du kyar på dig snabbt!
Önskar dig och familjen en riktigt skön och mysig påskhelg trots det!
Kram Pia

hemma hos lilla mej sa...

Vad trist att du blev sjuk.Hoppas att du kryar på dej snabbt.Önskar dej en Glad Påsk Kram Rita ♥

Kristall & Pynt sa...

Hej!
Fin bild.
Önskar dig en Glad Påsk.
Kram Sofia

Anette sa...

Skönt att de vänt iallafall då ,blää för att vara sjuk.
Glad påsk!!
Kramen Anette

Gunillasljusglimtar sa...

Glad påsk på dej o krya på dej nu!det va inte kul med matförgiftning? kramis Gunilla

Snäckskalsdalen. sa...

Urk, jobbigt vara sjuk i magen, hoppas det går över fort nu!
En riktigt Glad Påsk önskar jag dig.
Agneta kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilken tur att du känner dig bättre, så du inte missar all god påskmat.
Önskar dig en god och
Glad Påsk
Kramar
AnnaMaria

Gunillasljusglimtar sa...

Jasså du vart DÄR oxå? hahaha vem har inte det...Kramis Gunilla

STENLYCKA sa...

Krya på dig!
Påskpussar och kramar till dig!
Raina

Jenny sa...

Hej Vännen!
Vad tråkigt att du är krasslig o nu till påsk o allt..hoppas du kryr på dig snabbt och att du har en trevlig påskhelg trots allt:)

Kraam Jenny

Mycket annat & lite betong sa...

Hoppas att du är helt återställd så du kan äta påskmat i morgon.

Ha det så bra resten av påskhelgen!
Agneta

Lily sa...

Önskar dig en fortsatt Glad Påsk och hoppas du mår bättre/ Lily

Huset på landet sa...

Oj, ser att du har sagt upp dig, det var modigt gjort!
Hoppas att du blir frisk till påsken nu. Vår dotter blev sjuk natten till idag, så här blir det nog ändrade påskplaner...

GLAD PÅSK!

Kram, Nicole