12 april 2011

Award...!

Nyss hemkommen från Ullared! Bästa (och enda?) fyndet,
en lila skinnjacka. Så himla snygg! Tror att den var gjord
för mig faktiskt! =0) Ni skall få kika på den en annan dag.

Jag har fått denna fina Award av En sprucken Rosa Tekopp.
Tack snälla, rara du! Jag blev så glad, sitter här trött och
eländig med onda fötter.  =0)  Då är det kul att någon tänkt
på en! Eftersom jag nyss fått den från annat håll och delat
den vidare får den som känner sig manad gärna ta hand om
den. Du skall dock ha mindre än 100 följare! Och dela med
dig till fem bloggar med färre än 100 följare.

Kram och natti, natti!

12 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Har du varit i Ullared, va kul! Sen vi flyttade hit till Lysekilstrakten känns det som en långresa att åka dit, det var bättre när jag bodde i Gbg området.....men jag får ta mig i kragen och köra iväg. Ska bli kul att få se din lila jacka!
Och gratulerar till ännu en Award.
Agneta kram

Freshgarden sa...

Grattis till Awarden. Alltid lika kul att man får uppskattning av bloggen.
Ullared har jag aldrig varit till, har bara sett det på TV. Ska bli kul att få se ditt fynd.
Ha de gott
Kram Britt

Bitte sa...

Grattis till din fina award! Igen, ska jag kanske säga :-). Den är du värd!

Det ska bli spännande att se dina fynd framöver, jag har själv aldrig varit till Ullared men känner dem som också varit där och fyndat :-).

Ha en fin dag!

Många kramar
Bitte

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Grattis till din award!
Den är du mer än värd.

Kul med ullared.....vi ska dit nästa vecka, jag lääängtar sååå.

Kramizz Nilla

Puumuli sa...

Gratulerar till awarden!

kram
Sari från Puumuli

milla-andante sa...

Låter som ett snyggt fynd! Är sugen på en resa till Ullared jag också!

Grattis till dina awarder!!

Kram

Vardag och flärd sa...

Grattis till awarden! Jag åker till Ullared imorgon och hoppas jag har med mig mer hem än vad du hade!!
Kram Eva

Sari sa...

Tusen Tack till gulliga dig för den finfina awarden! Jättefin!
Vad spännande med det som du har framför dig när det gäller jobbet! Stort, stort LYCKA TILL med allt! Vad modig du är som tar steget!
Själv känner jag mig så nöjd och stolt med mitt "jobb-steg". Längtar inte alls tillbaka till det gamla...
Vad kul med besök till Ullared. Jag har aldrig varit där, men det skulle vara kul att åka någongång. Kanske en plan för sommaren!
Ha det så bra!
Varma vårkramar från Sari

Nygammalt sa...

Grattis till din award!

Kul att du fyndade, har själv hittat en fin skinnjacka, fast i stan.

Kan säga att du lär få en underbar resa, vill åka tillbaka vilken dag som helst. Och shoppingen kan man verkligen inte klaga på.

Kram.

Vita små hjärtan sa...

Grattis!!! Vad roligt alltid kul när nån skänker en tanke...
Ullared...vad kul!!!!
Kram Agnetha

Jenny sa...

Hej Vännen!
Grattis till awarden!

Åh nu blev jag nyfiken på din skinnjacka, den måste du visa oss snart;)

Ha en trevlig helg!

Kraam Jenny

STENLYCKA sa...

Kram och allt det bästa till dig!
Ha en bra kväll och helg!
Raina