24 mars 2011

Utmaning!

Har fått en utmaning av raringarna Vita Rosor! och
Himla Vitt. Tack snälla ni!
Man ska berätta 8 saker om sig själv ,samt skicka vidare
till 8 nya. Då utmaningen verkar ha hamnat hos många
redan är jag tråkig och låter den som vill ta den till sig.
(Jag gillar egentligen inte alls att jag låter den vara... Blir
själv så glad när någon tänker på mig!)


1. Jag dricker inte kaffe. Tycker helt enkelt in om det.

2. Jag har ”orm- och ödleskräck”. Usch, vad äckliga de är!

3. Är svag för rosa och turkos. Dock inte ihop kanske?

4. Jag gillar att köra snabbt och lite busigt ibland. Utmanas
jag vid ett trafikljus tar jag ofta chansen. Och bli inte förvånade
om jag vinner! Fniss!

5. Älskar att dansa loss, om så på egen hand. Men det blir
alltför sällan.

6. Tycker mycket om att gå på konserter. Senaste var A-ha i
Oslo i höstas. Näst på tur är Take That i Köpenhamn.

7. Jag säger bara smågodis… Mmm…

8. Till sist… Jag tycker inte om att städa... Oops! Nu sa jag
det ju rätt ut...

Ha en skön fredag!

6 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Där var det allt en del saker som vi har samma, jag dricker inte heller kafft, jag kör för det mesta för fort (fast inte i tätbebyggelse), jag verkligen avskyr att städa och jag gillar rosa och turkos och gärna ihop!
Hatar dock att dansa!
Kul att läsa om dig.
Agneta kram

Anette sa...

Hej Gumman
Kul att du antog utmaningen o kul att få veta
lite mer om dej :)
Ha en bra dag !!
Kramen Anette

Hanna sa...

Jag dricker inte heller kaffe. Är inte så vanligt känns det som.
Ha en fin helg.
kram
Hanna

Jenny sa...

Hej Vännen!
Kul att få veta mer om dig:) Punkt 4 känner jag igen mig i,hoppas du o jag möts vid ett rödljus nån gång,hihi;)

Ha en trevlig helg!

kraam Jenny

Huset på landet sa...

Hihi, känner igen mig i flera svar.
Dricker inte kaffe, gillar inte att städa MEN gillar smågodis.
Vi bor i en liten stad där det inte finns några trafikljus, så då jag kör där det finns trafikljus brukar jag sköta mig exemplariskt hiihi.

Trevlig helg!

Kram, Nicole

Änglarum sa...

Hej vännen! det är så roligt att läsa dessa utmaningar ;) köra fort kan vara riktigt häftigt i bland...Smågodis är ju farligt gott oxå. Ha en skön helg! kramizar Jessica