22 mars 2011

Tapeten är funnen!

Idag beställde vi tapet till matrummet! Äntligen säger jag bara.
Hade lite "tur" då jag härom dagen gick in i en färgbutik för att
be om tapetprover. Då hade det kommit en sprillans ny
kollektion från Boråstapeter. Lace heter den. Och i katalogen
fanns den, min tapet! Som idag visade sig vara vår tapet. Så
himla roligt! Tyvärr är inte fotot det bästa då jag använt min
gamla mobbe för att fota med. Men färgen är blå.

Denna söta tapet skulle jag mycket väl kunna tänka mig på
en fondvägg i sovrummet. Boråstapeter, Falsterbokollektionen.
Finns i fler fina färger. Mmm...

Jag har fått en utmaning och den skall jag snart presentera.
Men ni får vänta liiite till.

Tack för att ni visar tålamod med mina kattberättelser!  =0)
Ni är så rara!

Ha en skön Lillelördag i morgon!

10 kommentarer:

Anette sa...

Hejsan
Jättefin tapet du fått tag i va spännande att se resultatet sen :)
Kramis Anette

Gunillasljusglimtar sa...

Hej du! det var en jättefin tapet du visar... va kul att grejsa med lite sånt..Kram på dej! Hälsa kissen,hihihi..Gunilla

Anna smyger in.. sa...

Åh så modern du är och hänger med i inredningstrenderna..jag är mer..ja du vet..enkel och ganska tråkig när jag tänker efter..
Det kommer blir tokfint..och väldigt tjusigt..hos lilla fröken T...:)

Puumuli sa...

Jag gillar MYCKET dina tapetval, dfet första är stiligt men det där med pippifåglarna är ursött! Jag bara väntar på att få se hur de ser ut på väggen...

Kram
Sari från Puumuli

PS. Hälsningar till lille missen från vår kisse!

Skogslyckan sa...

Den blå tapeten var underbar! Tycker Boråstapeter brukar ha fina mönster.
Hoppas vi får se den uppe sen!
Kram Pia

Angels & Roses sa...

Härlig tapet du funnit. =) Det är så kul att göra om. Jag har varit och valt luckor, bänkskiva samt handtag idag till köket. Ska bli så roligt att få nytt. Tack för din rara kommentar. Ja äckliga lilla kryp som orsakar sånt här. Ha en fin kväll kram

Jenny sa...

Hej Vännen!
Åh vad fin!! Kommer bli jättebra!

Inte tröttnar jag på dina kattberättelser, är ju "kattmänniska" jag oxå;)

Kraam Jenny

En Vacker Vardag ♥ sa...

Jättefina tapeter, Själv har jag fastnat för märket Sandberg som vi har i hela huset.
Kram Lotta

Freshgarden sa...

Ja, det finns många snygga tapeter nu. Man blir sugen på att göra om lite.
Önskar dig en skön helg.
kram Britt

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det är en jättefin tapet, ser ut och vara en vacker blå färg. Jag gillar tapeten med fåglar också.
Kramar
AnnaMaria