30 mars 2011

Söta Sakers Bakutmaning...

Jag har beslutat mig för att delta i Söta Sakers bakutmaning
Månadens Sötsak.
Mars månads utmaning är frukt. Därför får det bli en favorit
i repris. Cupcakesen med lemon curd och maräng som jag
bakade för ett par veckor sen.

Mmm... De blev goda! Hoppas att det kommer att
godkännas även om de inte är rykande färska. Inte många
dagar kvar på Mars månad juh. Så något annat hinner jag
inte men vill hänga på direkt när jag bestämt mig.  =0)

Skall försöka att kika in till er snart! Kanske blir det först
till helgen. Ha det gott så länge!

3 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Ser gott ut, jag tar gärna en sån. En stol i en solvägg vore också väldigt skönt.
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria

Madame C sa...

Mmmm, ser hur smarriga ut som helst! Bäst jag tar tidig lunch...
Kram!

Sandra sa...

Åh, vad gott!