29 mars 2011

Nostalgi...

Foto:Duranduran.com

Hi, hi! I kväll bokas biljetter som bara den! I mitten av juni skall
jag och Mannen i mitt liv till Lisebergshallen och lyssna på Duran
Duran. Minns ni dem??! Jag såg dem på Scandinavium 1986.
Det var grejer det! Tror det var den första stora konserten med
ett utländsk band som jag var på. Mumma!  ;0)
Jag har även bokat biljetter för den numera traditionsenliga
Pingstturen till Danmark med lilla Mamma. Hade ju turen att
skrapa fram ett fördelaktigt erbjudande i Stena Lines monter på
TUR-mässan i söndags. Så till Pingst tar vi bilen och ger oss iväg
över dagen. Härligt att ha så mycket kul att se fram emot!
Ullared, Kiel och Miami Beach ligger ju redan och lurar i
kulisserna i nämnd ordning. Mmm... Och innan dess...
Födelsedag!  ;0) Inte så långt kvar nu.

Idag har jag förresten varit i en tygaffär som hade Öppet Hus
och slarvat... Aja baja, Fröken Tindra!!

Ha en skön onsdag!

7 kommentarer:

Anette sa...

Hallå
Va kul att du har så mycke att se fram emot,man behöver lite kul ibland :)
Ha en mysig kväll
Kramen Anette

NinaH sa...

Det var inga dåliga "se-fram-emot"-händelser!;-)
Ha det så kul- på alla!;-)

Änglarum sa...

Här blev det nostalgi. Duran duran har man många minnen till :) Mycke roligt du har att se fram emot! Ha en go fortsättning på veckan! kramiz Jessica

Anonym sa...

Åh, så mycket kul du har framför dig :)
Duran Duran gillade jag också.. :)
Ullared! Dit ska jag den 14 april!!När ska du dit?? Vi kanske ses ;-))
Kram
Lily

Vardag och flärd sa...

Bara förnöjsamheter ser jag! Kul! Shoppa loss i tygaffären är ett sant nöje!
Duran duran minns jag väl, så himla kul att lyssna till dem igen!
Ha det fint med alla dina nöjen!
Kram Eva

nattugglan sa...

ja du hade många kuliga grejs på gång... Duran minns man ju nog,,, hihi.. jag tänkte först,, "finns de nå mera".. man börjar känna sej "gammal"..Ha en bra dag!! Kikka

Huset på landet sa...

Å så mycket trevligt du har att se fram emot!
Ja Duran-Duran, dem hade jag glömt bort helt, finns de ännu?? Jag tror att jag har en skiva eller kassett med dem någonstans...
Miami beach, Danmark och Kiel skulle jag inte tacka nej till heller ;).
Ha en fin fortsättning på veckan!

Kram, Nicole