11 mars 2011

Något att se fram emot...

Igår ringde go´a Tant Öst, en väldigt, väldigt god vän från
staden långt borta, och frågade om vi skulle gå på Ledins
krogshow här i Göteborg tillsammans i höst.

Åh, jag blev så glad! Givetvis släpar vi med oss våra karlar
också för en helkväll på sta´n.  =0)  Nu skall vi bara komma
fram till ett passande datum, sen slår vi till! Skall bli så roligt.

Har tagit ledigt idag mitt i allt stök med letandet efter lille
kattkillen. Får lite tips här och var men än har vi inte sett
till honom. Har gått kilometer efter kilometer varje dag i
princip. Men nu skall jag sluta att tjata om det för jag tröttar
säkert ut er. Dyker han upp så lovar jag att ni märker det!  =0)

Ha en bra dag! Det är ju fredag!

16 kommentarer:

Freshgarden sa...

Ååh, en Ledinshow skulle man inte tacka nej till. Hoppas ni får trevligt.
Hoppas kattkillen kommer till rätta snart.
Ha en fin helg.
Kram Britt

Jenny sa...

Hej Vännen!
Åh vad kul med Ledins show! Den vill jag oxå gå på, ska se om jag får med mig gubben;)

Hoppas hoppas att han snart är hemma igen lille skogisen!

Trevlig helg!

Kraam Jenny

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Å, så kul med mr Ledin!
Hoppas ni får ihop en dag som passar er alla!

Ha en fin fredag!
Kram Annica♥

Anette sa...

Titta in en sväng o önskar en trevlig helg.
Du ska se att han kommer tillbaka ,våran va borta i en o enhalv vecka sen kom han som om inget hade hänt :)
Kram Anette

Gunillasljusglimtar sa...

...Vilket gulligt smeknamn på en väninna! Oj så skoj med Ledin. Kanske vore nåt för mej att fira min käre man som fyller jämna i sommar...
Det är väl inte så lätt att inte skriva omen kär katt...Jag håller tummarna än det vet du.trevlig helg på dej! Kramis Gunilla

Änglarum sa...

Roligt att ha något att se fram emot, efter sommaren oxå! ha en skön helg! kramizar Jessica

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det kommer bli roligt och gå på en Ledin-show,
extra kul och vara flera.
Hoppas du får en bra helg
Kramar
AnnaMaria

bakom berget sa...

Va kul! Det är ju alltid skoj att ha nåt sånt att se fram emot. Hoppas bara att du hittar din lilla kisse.
Ha en fin helg! Kram Åsa.

skifferhuset sa...

Å att få gå på Ledin show skulle jag oxå vilja göra! Hoppas lille kissen kommer hem! Kram Iréne

Puumuli sa...

Vad kul med lite trevligare saker att vänta på i framtiden! Jag önskar att du rapporterar om den lille kissen då jag själv är en kattmänniska (samt -ägare)... Kom ihåg att delta i min lilla utlottning också!

Ha en skön helg!

Kram
Sari från Puumuli

STENLYCKA sa...

Hejsan!
Önskar dig en härlig helg och att vårsolen kommer att värma din kind!
Kram Raina

Anna smyger in.. sa...

Men så kul det är alltid så roligt att ha något framför sig..Ledin är ju så bra..han blir bara bättre o bättre..

Men då..lilla katten..suck suck..trippelsuck

Gugis Pärlor sa...

En kul dag att se framemot! Ledin var nyligen här med sin show och jag ångrar så att vi inte bokade biljetter dit! Ha en fin helg!

Kram Gugi

Hobbykällaren sa...

Åh så roligt att ha nåt SPECIELLT att se fram emot, och han är bra ,han Ledin.
Hoppas kattpojken bara upptäckt att det är vår! SÅÅ jobbigt,jag har också letat katt. Den gången slutade allt lyckligt.Katten var instängd under en skola hela sportlovet, och hittades när skolan började igen.Dom små liven är ibland alldeles för nyfikna för sitt eget bästa.
Apropå fjädergirlangen på vår blogg, så är den 2m lång o kostar 36:-st.Jag lägger in den,o nya grejer på hemsidan senare under dagen..titta gärna.Ha en bra fortsättn. på denna underbara vårdag
kram Kerstin

Livet på Vestergård sa...

Ni kommer säkert att få en trevlig kväll tillsammans med Ledin!
Hoppas att din katt kommer hem igen.
Kram Kicki

kokina sa...

Hej å tack för din kommentar. Jag vill också jättegärna gå på Tomas Ledin och hoppas få med mej någon, Min dotter bor i Gtb och jag brukar ju hälsa på henne men det är inte så troligt att hon vill, men ska försöka med syrran.
Kram Carina