27 mars 2011

Lite av varje...

Igår var vi på en liten familjehögtid och då använde jag
min födelsedagspresent jag fått i förskott av Mannen i
mitt liv.

Det var liksom ingen tvekan när jag såg jackan. Den var
jag! Och kommer att användas ofta. Kul!

Här singlar snöflingorna ned och man kan bli deprimerad
för mindre. Det fina vädret igår kunde jag av olika
anledningar inte ta vara på...
Var en sväng på TUR-mässan (återkommande turistmässa
här i Götet) i förmiddags. Fick en trevlig stund med
väninnan jag gick med, många broschyrer och en vinst
bestående av frukost för två på valfritt Elite Hotel. De´ ni!  =0)
Sen var jag och hämtade biljetterna vi bokat till Ledins
krogshow i höst. Vi skall gå i sällskap med go´a Vännen
Tant Öst och hennes man. Vi brukar trivas bra ihop
allihopa. Skall bli så kul!

En som hade det mindre kul en stund igår var vår lille
vite vän. Han blev nämligen kastrerad. Lille gubben!
Han har blivit så stor nu. Men större skall han bli!  =0)

Ha en fortsatt skön söndag!

15 kommentarer:

Bitte sa...

Vilken fin jacka/kavaj du fick av mannen! Det är så roligt när man hittar just "det där" klädesplagget...

Här växlar vädret snabbare än man hinner blinka, det har som tur var inte varit något snöfall idag, däremot har det småregnat i flera dagar nu och det är så trist. Jag vill ha sol!!!

Önskar dig en skön söndag!

Många kramar
Bitte

Anette sa...

Hej
Jättefin jacka :)
Åhh va söt han är ,missegubben
Ha de gott
Kram Anette

Vild-rosen sa...

Vilken jättefin jacka!
Ha en fortsatt trevlig söndag
Kram Susanne

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var ett jättefint foto på din söta kisse. Och så snygg jacka, fin present från mannen. Dagen började soligt här, men nu är det isande kallt här också.
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria

Änglarum sa...

Roligt med plagg man tycker om! Söt var den :) brr. vad kallt det har varit i dag! nu får värmen ta o komma, Ha en skön fortsättning på dagen! kramiz Jessica

Gunillasljusglimtar sa...

Snygg jacka tycker jag! Snäll gubbe minsann...
Jaa här snöar det nu o det har lagt sig,gillar ej det heller. Nästa vecka kommer VÅREN! Kram ♥

hemma hos lilla mej sa...

Vilken snygg jacka .Bara så läcker .Snäll man du har.Ha nu en skön kväll och en go start på den nya .Kram Rita ♥

Puumuli sa...

Vacker jacka och bergis en kul tillställning att ha den på. Stackars kissemissen men han blir väl bra på några dagar!

Kram
Sari från Puumuli

Vardag och flärd sa...

Din jacka ser helt ljuvlig ut! Och grattis till hotellvinsten!
Kram Eva

Skogslyckan sa...

Jättesnygg jacka med volanger! Här har snöat ikväll, men trots allt är det ju fortfarande mars, så sånt får vi räkna med.
Ha en fin start på den nya veckan!
Kram Pia

Jenny sa...

Hej Vännen!
Vilken snygg jacka!
Här i Tollered snöade det oxå idag, blä vad tråkigt..hoppas det smälter bort snabbt!

Hoppas kissen mår bättre nu, i vår ska Elvira steriliseras (eller säger man kastreras om honor oxå?) och vaccineras..ska boka tid hos veterinären snart.

Kraam Jenny

Ingela - Mosters Trädgård sa...

Jättesnygg jacka och sjalen gillar jag också.
Vilken flax du har :-) Tänk att vinna en hotellfrukost, grattis! Det är ju alltid så smarrigt med hotellfrukostar. Det utbudet har man ju inte precis hemma på frukostbordet, hihi.
Ha det gott. Kram, Ingela

Ting o Tankar sa...

Jättefin jacka! Passar fint med sjalen till.
Vädret är verkligen ombytligt i dessa tider. Hos oss sken solen igår, idag regnar det. =)
Kram.

Hobbykällaren sa...

Jisses, du har hunnit med jättemycket se´n förra inlägget!! Ibland känns det som man mest trampar runt. Men- ikväll har vi PÅSKPYSSEL i butiken, och det ska bli så KUL !
Det som ligger bredvid kudden på bilden är en gammal gardin, inköpt på loppis. Inte klokt så mycket det går att använda såna där grejer till.
Ha en bra dag, och krama om kissen när han piggnat till och inte är sur på dig längre...
Kram Kerstin

Snäckskalsdalen. sa...

Tala inte om eländesvädret vi hade i söndags, usch, men det gick ju över, tack och lov, fast nu har vi nästan full storm och kallt som bara den är det ute.
Har jag gratulerat dig, fast jag förstår att födelesedagen inte inträffat ännu, men snart, då är du kanske vädur? Gratulerar i alla fall.
Kul med vinsten där på frukosten, mysigt.
Agneta kram

p.s. var turmässan intressant?...d.s.