05 mars 2011

Inget vidare alls... Plus en glädjande Award!

Trodde att det bara var att vänta så skulle han snart
vara hemma, vår fine kattkille. Men så var inte fallet
och det känns becksvart i själen.
Något som dock gladde mig mycket i mörkret som
råder var en fin Award från Lily.
 

Den skall lämnas vidare till 5 stycken bloggar som jag
gärna besöker och som ger mig inspiration. Och de
skall ha färre än 100 följare.

Gunillas Ljusglimtar

Hobbykällaren

Björnar & Praliner

Gugis Pärlor

Blommor i Fönstret

Var så god! Jag tycker om era bloggar!!

Är inte särskilt aktiv med bloggandet nu som ni kanske
märkt. Dålig på att besöka er. Men jag hoppas kunna
komma igen så småning om.

Ha det gott så länge!

13 kommentarer:

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Så tråkigt med din lille katt!
Hoppas han kommer hem!

Sköt om dig!
Kram Annica

Lily sa...

Åh, så tråkigt att han inte kommit hem än!!
Jag hade en katt som jag ständigt letade efter..En gång hade han blivit inlåst i pannrummet i området där jag bodde. En repratör skulle serva pannorna, nyfiken som min katt var, och kelen, skulle han kolla läget, och blev inlåst!!!Det tog någon dag innan han gav sig till känna..som jag letad och var orolig...Så jag vet hur du känner dig..
Var rädd om dig
Kram Lily

♥ Franska Liljan ♥ sa...

Så trevlig blogg du har! Hit kommer jag görna igen :-)

Hoppas kissen kommer tillrätta!

Helena/franska liljan

Jenny sa...

Hej Vännen!
Fy fabian vad jobbigt, jag hoppas verkligen att han kommer tillbaka..

största kramen,
Jenny

PS Grattis till awarden:)

Puumuli sa...

Så tråkigt att höra att kissen inte har hittat hem! Hoppas han kommer snart. :-(

Kram
Sari från Puumuli

Gunillasljusglimtar sa...

...Men så tråkigt att kissen ej kommit än...tänker på dej! Lika glad som lessen blev jag när JUST jag fått en award,gud så kul! Tack goa du för dom orden,nu blir jag 2 meter lååång! Kramis på dej vännen! Gunilla ♥

Lilla Lycksta sa...

Grattis till awarden! Men så tråkigt att din lilla kattkille är bortsprungen. Jag håller tummarna för att han snart är tillbaka.

Kram Camilla

Hanna sa...

Tack!
Så tråkigt att katten inte kommit hem. Vår katt var borta förra hösten i två veckor, plötsligt var hon bara tillbaka, så jag håller alla tummar och tår.
Jag har en liten tävling hos mig som du gärna får vara med i.
Ha en fortsatt bra söndag.
Kram
Hanna

Vitsippan sa...

Vet inte om jag berättat för Dig.När min katt Gustav,lille Gubben hade dött, blev jag så ledsen lämnade då den lilla Bus-Anna till Xet.For hem, efter 5 dygn (juni) kom hon en morgon kl.4.30.Min sambo kom in och väckte mig och sa att en flicka sökte mig.Som jag hade saknat.hon hade nämligen trängt sig ut genom en springa i fönstret, han bor rätt högt upp fast det är första våningen.Men åt skogen.Hon hade nog landat mjukt.Legat och tryckt på dagarna och gått på nätterna.Hon som var så rädd för allt.Kom tillbaka och här fanns ingen mat för en katt.Men efter det, fick hon all min kärlek som en katt ska ha.Jag fick några år till med henne.Men eftersom hon fått P-piller, fick hon cancerknölar som varades och blödde.Låg bara och ryckte.Fanns inget annat än att låta henne fara till katthimlen. 2006.efter det har jag varit utan.Men Xet had en kattflicka som vi fick åka till Animalen med den 9/2 för hon måste ha fått en hjärnblödning, hon kunde inte gå el.stå, bara rasade omkull.Denize skulle fyllt 20 år 28/5, min namnsdag. Håller tummen att Din lilla katt kommer till Dig igen.

Kram Mi

Lisa-Maja sa...

Åh, så lessamt med din lilla kisse, jag känner verkligen med dig. Ge inte upp än, katterna är oroliga den här tiden och kan hitta på väldigt mycket konstiga saker. Jag håller tummen!

kramar lisamaja

Hobbykällaren sa...

Men, va tråkigt med din katt, hoppas ni fått reda på nått under helgen, att han kommit till reda. Tack, snälla du för den fina awarden, och dom fina orden, dom blev vi glada för. Ha en bra dag. Kramar från oss.

Snäckskalsdalen. sa...

Oh, hoppas lilla pissen kommer fram och hem och tillbaka igen, jag vet hur orolig man blir, det är förfärligt. Du har inte gått förbi buskar och snår med något som han tycker om som luktar gott, i matväg alltså. Inte att lägga ut utan bara svepa förbi så han blir jättehungrig? Det har vi prövat ibland med gott resultat.

Jag har också mormorsmak då för jag älskar sådana tallrikar som gu också tycker om, det är romantiskt och vackert.

Hoppas pissen kommer tillbaka och att denna veckan blir lugnare och bättre än den förra!

Agneta kram

Gunillasljusglimtar sa...

Hej vännen! Hur går det för er? Har inte kissen kommit än?? Tänker på dej ...♥ Gunilla