09 mars 2011

Goda vänner...

... är så gott att ha!

Fick en fin bukett av en rar och omtänksam
vän igår. Hon tyckte att jag behövde lite
uppmuntran i bedrövelsen nu när vår lille
kattvän är på rymmen.

Jag blev så himla glad och varm i hjärtat! Tack
snälla, snälla du!
Det senaste säger att vår lille vän varit synlig i
våra trakter igår kväll. Hoppas, hoppas! Letande
pågår för fullt. Håll tummarna!

Tack för alla era uppmuntrande tillrop och positiva
berättelser om andra älskade katter! Ni är för
härliga! Goda vänner kan visa sig på olika sätt! =0)

♥  Kram på er!

18 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilken snäll väninna du har, så fin rosa bukett. Hoppas hoppas nu att han snart sitter utanför och jamar, jag förstår hur orolig du är. Jag håller både tummar och tår att han dyker upp.
Varm kram
AnnaMaria

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Vilken underbar bukett!
Vad härligt med sådana vänner!

Hoppas lille missen har raggat färdigt kattflickorna snart o kommer hem!!

Kram Annica

Lilla Lycksta sa...

Vilken omtänksam vän du har. Sådan otur att kattälsklingen inte kommit hem. Du ska se att snart får du din katt tillbaka. Vet hur det känns vår kisse har varit borta och man håller på att gå ihjäl av oro. Ha det gott! Jag håller tummarna hårt.

Kram Camilla

Änglarum sa...

Villken fin bukett,Skönt att ha goa vänner omkring sig, hoppas kisse miss kommer hem snart igen( våra bekantas katt kom hem efter 6 månader till skogs...Ha en fin kväll kramiz Jessica

Angels & Roses sa...

Vilken underbart vacker bukett du har fått av en så fin vän. Härligt med vänner som är så! KRAM

skifferhuset sa...

Underbar bukett och en underbar väninna! Hoppas lilla katten snart är hemma! Kram Iréne

Jenny sa...

Vilken vacker bukett du fick,vad omtänksamt av din väninna!

Jag fortsätter att hålla alla tummar och tår att er lille rymling kommer hem igen.Det känns ju positivt att han varit synlig i området:)

Kraam Jenny

Vardag och flärd sa...

Goda vänner är värdefullt! Ge inte upp hoppet om lille katten än!
Kram Eva

Lily sa...

Gulligt och omtänksamt av din väninna!
jag säger som Eva: Ge inte upp hoppet om den lille katten än..
Han är ute på friarstråt, garanterat..
Många varma kramar ♥♥♥
Kram Lily

Stjärnor & Champagne sa...

Mmm så sant så sant. Min bästa bästa vän är 5 år yngre än mig men vi borde ha fötts som tvillingar. Hon är mitt allt....En av dom snällaste som går i ett par skor på jorden. Men du är också go snäckan, känner dig ju bara i cyber:) Men det duger gott till mig. Psst 850:-...Hade dom inte hittat plintarna med metalldetektorn så hade lantmäteriet fått åka ut och då hade det blivit dyrare. Men som tur var så hittades dom:) Hoppas att ALLT är ok. Jag har börjat med det du gör:) Stora kramen A

Stjärnor & Champagne sa...

Jag är här:)

Sari sa...

Nej, så tråkigt med din katt.... Hoppas verkligen att den kommer tillbaka snart!
Tusen TACK till gulliga dig för det fina du skrev i förra inlägget! Jag blev sååå glad!
Jag har inte heller varit så aktiv med bloggen den senaste tiden. Nya jobbet känns bra, men det är så mycket nytt och nya intryck hela tiden, så jag är helt slut när jag kommer hem! Skönt då att bara kunna ta kvällarna som de kommer! Inte som förut, när jag satt och arbetade sent på kvällarna...
Ha det bra!
Kram Sari

Puumuli sa...

Fina vänner är det bästa man har! Hoppas du får missen hem snart igen!

Kram

Sari från Puumuli

Gunillasljusglimtar sa...

Jaa vänner är så gott att ha,speciellt i nöden! Hoppas kissen kommer nu snart då...Håller tummarna! Kram Gunilla ♥

Madame C sa...

Åh, så fina tulpaner! Det var en rar vän. Särskilt nu om katten är borta! Fy, så hemskt!!! Håller tummar och tår för att han snabbt kommer hem igen... Det är ju trots allt mars...
Kram!

Black Iris sa...

Ja det är ju Mars månad nu och om din lille kattvän är könsmgen kanske han är ute på friarstråt. Man kan ju i alla fall hppas på det för då söker han sig nog snart hemåt igen.
Goa vänner ska man vara rädd om och en sån verkar du ha...

Kram Maidi

Rosor och Spetsar sa...

Underbar bukett, riktigt vårig.
Hoppas den söta lill kattmannen kommit hem igen till er.
Kram
Annelie

farmor ankus sa...

Man blir så glad när man får blommor, det är något specielt.
JAg håller hårt om mina tummar för fyrfotingen.
HA en god helg
kram