24 februari 2011

Torsdagkväll...

... och jag är hur trött som helst! Men jag borde ju
vara van. Vid den här tiden på året drabbas jag av
den stora trött- och håglösheten. Då man borde
piggna till med våren inom räckhåll. Men icke...
Det är bara att försöka att bita ihop och kämpa på
i den enorma uppförsbacken som våren är för mitt
välbefinnande.

Köpte mig en ny ljuslykta idag. När jag tittar på den
drömmer jag om New York... Och den passade så
fint ihop med de andra två klotformade silvriga
ljuslyktorna som jag redan har på soffbordet.

Hoppas att ni får en skön fredag! Själv skall jag på
symässa efter jobbet i morgon.

11 kommentarer:

Anette sa...

Åh va jobbigt att vara så trött o håglös,har själv varit där men är uppe igen o känner mej på topp nu ,så länge de nu varar :)
Hoppas du snart piggar på dej många kramar Anette

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Ha så kul på symässan och trevlig helg.
Kramar
AnnaMaria

Allis sa...

Så trist för dig! Visst är det konstigt att vissa fylls av energi medan andra blir trötta och håglösa...
Hoppas att det piggar upp dig med mässan idag!
Kram Allis

farmor ankus sa...

Det var en fin lyckta, jag tycker det är så mysigt med dessa levande ljus man har tänt, det blir en varm stämmning.
så kul sy mässa,jag får vänta ett bra tag ännu innan den kommer i närheten av mig.
HA det gott
kram

Änglarum sa...

Tittar in, och önskar en trevlig helg! kramiz Jessica

Huset på landet sa...

Så söt lykta!
Det har varit en lååång vinter i år, den har gjort mig trött då det allt som oftast varit för kallt att vara ute.

Hoppas att du snart blir pigg och full av glädje och energi!

Kram, Nicole

Anna smyger in.. sa...

Symässa? Himmel så intressant..jag har aldrig varit på en sådan mässa utan mer typ hem & trädgård.
Jepp nu är man lite trött..men du vet strax piggnar man till av lite fredagsmys..

Hobbykällaren sa...

New York låter underbart, ett drömresmål. Hoppas du piggnar till snart, kanske symässan piggar upp lite. Ha nu en trevlig helg. Kram Anna-Karin

Sari sa...

Vad roligt det låter med symässa! Det piggar förhoppningsvis upp dig!
Ja, vem är inte trött... Jag har ju haft sportlov denna vecka, men typiskt nog blev jag förkyld mitt i veckan... Det är bara sååå typiskt. När jag väl är ledig och slappnar av, så bryter allt ut... En vecka återstår nu på mitt gamla jobb... Hoppas att förkylningen ger sig tills jag ska börja på det nya! Det ska bli så spännande!
Ha en riktigt fin helg!
Kram Sari

bikim sa...

that is lovely but i adore that flower on the last post!
happy wk,
Rosa

Black Iris sa...

Nu blir jag nyfiken på vad du köpte på symässan och vad som inspirerade dig. Jag var där i lördags och blev jätteinspirerad av många saker medan min väninna bara muttrade att det varit mycket bättre tidigare år.
Det beror förstås på vad man förväntar sig och vad man är intresserad utav.

Kram Maidi