20 februari 2011

Slö idag...

Ok, jag erkänner: Lite skallebank har jag allt idag efter
tjejkvällen igår/natt... Men trevligt hade vi!  =0)

Innan det var dags för tjejkvällen hade jag ju lilla
Mamma på besök. Vi hade en jättemysig dag.  Tiden
gick alldeles för fort bara. Och som vi pratade! Här
är ett bildbevis på att vi iallafall fick något gjort.  ;0)

Halloncupcakes! Var så god att smaka. Vi gjorde även
cupcakes med tärnade päron och mint med choklad-
topping. Gott!

Tack för alla härliga kommentarer! Ni är uppskattade
skall ni veta.

Ha en fortsatt skön kväll!

15 kommentarer:

Ingela - Mosters Trädgård sa...

Låter som om du haft det riktigt trevligt.
Mums va gott, jag tog en stor tugga av halloncupcaken, hihi.
Ha det gott. Kram, Ingela

Lily sa...

Mmmm...Ser smarriga ut!!
Det är mitt största problem för jag är ett choklad och kakmonster :))
Kul att baka tillsammans, blir så mycket roligare då :)
Ha en fin vecka
Kram Lily

Hanna sa...

Så goda de ser ut.
Ha en fin vecka.
kram
Hanna

Änglarum sa...

Smarrigt :) Ha en fin kväll! kramiz Jessica

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Halloncupcakes det var något nytt, ser gott ut.
Lite trött ska man vara efter en bra fest, hoppas huvudvärken gått över.
Kramar
AnnaMaria

Gunillasljusglimtar sa...

Åh då hade du trevligt förstår jag..kan vara värt med lite huvudvärk då! Ser goda ut...Kramis Gunilla Ps Blev så nöjda så med soffan Ds

bakom berget sa...

Åhh, tack! Jag tar två stycken jag! Dom ser ju verkligen smarriga ut. Hoppas huvudvärken har lagt sig nu.
Ha en fin dag i morgon! Kram Åsa.

bikim sa...

hummmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!
i want one!
!
happy sunday!
Rosa

Mina drömmars hus sa...

Tack för besöket hos mig. Du är välkommen åter-
Ha en bra dag!
AC

Sari sa...

Åh, vad mumsigt det låter med halloncupcakes!!
Ser jättegoda ut!
Kul med en trevlig tjejkväll! Vi får se om jag hänger med ett tjejgäng ut till helgen. Kanske kan det bli lika trevligt!
Jag berättade ju om min hortensia som slokade dagen efter inköp... Jag gav den lite vatten och ytterligare en dag senare var den plötsligt pigg och fin igen!!! Konstigt...
Hoppas katten låter bli dina blommor nu!
Ha det bra!
Kram Sari

Snäckskalsdalen. sa...

Uuuhmm, så gott det ser ut!
Och den där huvudvärken går ju över i alla fall.
Agneta kram

Ting o Tankar sa...

Tack, jag tar gärna en bit. De ser mycket goda ut!
Kram

Jenny sa...

Hej Vännen!
Ser jättesmarriga ut! Jag önskar jag kunde norpa en, har "nyttig vecka just nu..är jättesugen på nått med socker i;)

Ha en bra dag!

kraam Jenny

farmor ankus sa...

Vilka härliga kaker, det tar jag gärna en av.
Tack.
Ha det gott
kram

Marie//Tekla Maräng sa...

Så härligt med en tjejkväll.
Så fina cupcakes, mums.
Ha det gott:)