19 februari 2011

Ohyra?

Ibland kan man bli lite trött...

Hittade min relativt nyinköpta gröna växt med dessa skador
på bladen en dag.

Ohyra tänker ni kanske?  ;0)

Nej, inte kan man väl kalla den fina killen det men jag
hade uppskattat om han lät bli våra växter...

Idag kommer lilla Mor och vi skall ha en "trivseldag"
ihop. Vi har lite lösa planer för vad vi skall göra men vi
får väl se vad det blir. Vi kanske bara blir sittandes,
pratandes. Det är vi ganska bra på.  =0)

I kväll skall jag till en gammal kompis sen sandlådetiden.
Hon är gräsänka i kväll så vi skall umgås och ha en
trevlig tjejkväll. Så jag har mycket att se fram emot i helgen!
Kul!

Ha nu en bra dag mina Vänner!

14 kommentarer:

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Vilken härlig helg du har framför dig!

Ha det så mysigt!
Kram Annica

bakom berget sa...

Vilken söt liten bladlus du har! Hi hi hi...
Hoppas din lördag blir glad och go! Kram Åsa.

Gunillasljusglimtar sa...

Hahaha,jasså det var den du trodde var ohyran ja...Han såg inte ut att skämmas det minsta tyckte jag! Va roligt med "mammabesök" Saknar min mamma så mycket för vi kunde också prata om allt! Kramis Gunilla ♥

Vit dröm sa...

Nej ohyra är väl synd att kalla honom...;)
Ha en trevlig dag med din mammaoch en skojig kväll med din vän!
Kram Anna

Hanna sa...

Ha en fortsatt fin helg.
Kram
Hanna

Lily sa...

Jag har också en liten ohyra här, som ibland även välter ner krukor, som idag t ex..en ljuvlig gammal lerkruka med en doftpelargon i :-(
Just nu ligger hon på köksbordet och solar sig :) Ja, de är härliga de små liven, så mycket glädje och skratt :)

Ha det gott
Kram Lily

Angels & Roses sa...

Önskar er en riktigt trevlig kväll =) KRAM

Anna smyger in.. sa...

Hi hi så rolig herr ohyra är då käka upp mattes träd på det där viset... :) men du så trevligt ha det gott med väninnan i sandlådan

Lilla Lycksta sa...

Hej!

Nej inte är det ohyra, katten som ser så oskyldig ut :)). Små rackare det där, men underbara och charmiga. Ha en fin helg.

Kram Camilla

Rosor och ruiner sa...

hihi, han ser rätt nöjd ut ändå, lilla ohyran! Mina är också lite hopplösa på mina växter, men jag brukar förlåta dom ändå, man kan ju inte annat! Vi kattägare är ju bara deras personal, det vet du väl?
Låter som en härlig helg, mys med mamma och kompis!

Black Iris sa...

Sicken gosig liten ohyra du har. Inte kan man väl bli sur på honom...

Kram
Maidi

Corrina sa...

tänkte just vad kan det vara för ohyra ;). Vilken fin lamskärm du kommit över och för att inte tala om de fina servett ringarna. Kram

Huset på landet sa...

Ajaj, vilken liten buse. Men söööt ;).
Hoppas att du fick en fin helg!

Kram, Nicole

Vitsippan sa...

Hej !
Ville bara in och se om kissekatterna mådde bra.På bilderna gör det det.
Jag bor så dumt till för att skaffa en katt.Ska vänta tills jag blir lite äldre tror jag.Blir bara 68 nästa gång.Har inte tid med en ny "leksak".Den jag fick dela och pyssla om fram till Allhelgona, jag fick astma och KOL tillbaka p.g.av.hans inrökta och dåligt vädrade tvåa.Husse for med ambulans den7/2 till sjukhus, för han var uttorkad, kan tänka mig att kattn var det också, har en grannfru som kollade läget då och då.Tyvärr så slank katten ut i den stränga vinterkylan, skrämd av dem som kom.Ingen brydde sig att ta kontakt så någon jag t.ex.kunde haft katten här under tiden, jag är så förbaskad må Du tro.
Har letat och lockat.Ingen katt.Han frös nog ihjäl första veckan.Någon trodde sig ha sett honom.Men det var nog en annan katt.
Kram Marie-Louise