26 februari 2011

Inspirerad!

Tack för alla snälla kommentarer! Ja, nog blev jag uppiggad
av symässan allt! Där fanns en del roligt att kika på. Och
några inköp blev det som jag känner mig inspirerad av. Kanske
får ni se dem senare...  =0)

Och på tal om inspirerande...

Den nya Tildaboken innehöll mycket fint tittgodis!

Fick hem den i början av veckan och mmm... Där finns
en del fint att fundera över.

 Vackra miljöer...

Och söta kamrater!

Det är härligt när man får sina inspirationskickar!

Ha en skön lördag! Kikar in till er senare.

14 kommentarer:

Bittan sa...

Tilda är alltid Tilda !Nu har hon lyckats igen Tone :-) Så inspirerande.... tänkte beställa den men jag lyckas inte hitta den på svenska.Norsk Bokmål eller tyska finns överallt. Är din på svenska och var har du i så fall köpt den ?
Ha en fin dag
Kram Bittan

Lily sa...

Så fin, härliga färger!
Söta kamrater :)
Ha en go helg
Kram Lily

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det där är en perfekt bok för dig som är så duktig på och sy. Men säkert jättefin och bara titta i också.
Ha en mysig lördag
Kramar
AnnaMaria

Hanna sa...

Så fina bilder du bjuder på.
Ha en fortsatt fin helg.
Kram
Hanna

Rosor och ruiner sa...

Kikar in och önskar dig en trevlig lördagkväll!

Vardag och flärd sa...

Var har du köpt din Tildabok? Jag hittade den på norska på Adlibris, är det där jag ska beställa den? Har Tildas hus och älskar den, ikväll har jag sytt stolsdynor efter boken. Så bra beskrivningar och så mycket härlig inspiration!
Kram Eva

Älskade pion sa...

Där fanns det mycket fint att titta på.;)Tack för dina rara ord inne hos mig,känns skönt att ha er.;)Kram Ulrika

Lilla Lycksta sa...

Hej!

Vilka inspirerande och vackra bilder. Förstår att du fått massor med inspiration. Ha en härlig helg, vännen.

Kram Camilla

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Underbara bilder!

Ha en fortsatt fin helg!
Kram Annica

Anna smyger in.. sa...

Himmel giraffer är mitt liv..så underbart rara..så kul med en mässa som är som gjord för dig..

STENLYCKA sa...

Hejsan!
Du visar som alltid de mest förtjusande bilder. Har inte hunnit titta in på några dagar eftersom jag har haft gäster av det underbara slaget, mina barnbarn.
Önskar att din nya vecka och början på mars blir vårlig och glädjefull!
Kram Raina

farmor ankus sa...

Vilken fin bok. Den får jag nog haskaffat mig.
Det var så fina biluppslag i den.
Kul med ispiration.
HA det gott
kram

Linda sa...

Hej!! Villle säga ett STORT GRATTIS du har vunnit zinklyktan hos mig på gamla stallet, skicka dina uppgifter till mig på mailen, så skickar jag ett fint paket till dig!! Kram linda

bikim sa...

i know!
tilda has such lovely colours!!!! so welcoming!
happy night!
Rosa