15 februari 2011

Hoppsan!

Tack för alla mysiga hälsningar!! Ni är för härliga.

Ett litet besök på Panduro härom dagen resulterade
i att jag bar hem några tygbitar... Så fina!

Några fina "pappark" att ha till kort etc.

Och några motiv för samma ändamål. Nyheten är att nu
slipper man skära ut motiven själv. De är förberedda så
att man bara kan trycka ut dem. Hoppas att det funkar
bra!

I morgon kväll skall jag hem till en mycket god vän. Det
ser jag fram emot för vi har inte synts sen dagen före
julafton. Då var vi på ett svinkallt Liseberg ihop.  =0)

Sov Gott!!

14 kommentarer:

Sari sa...

Hejsan!
Fina tyger!! Vad ska det bli av dem, tro?
Härlig vinterutflykt ni gjort, mannen och du.
Jo, spetsarna i det kommande överkastet är från gamla lakan som jag köpt på loppis någongång. Kul när sådant kommer till användning.
Ja, hortensian som jag köpte var jättefin.... i en dag... Dagen efter upptäckte jag att den slokade... Troligtvis frös den när jag gick till bilen och när den stod i en kall bil under resan hem, trots att jag packade in den ordentligt i papper.... Usch, vad trist...
Ha det bra!
Kram Sari

Allis sa...

Vilka härliga mönster, hoppas du visar sen vad det blev ;))
Ha det härligt med din vän imorgon om vi inte ses innan!
Kram Allis

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Vilka underbara inköp!

Ha en fin dag!
Kram Annica

Puumuli sa...

Nej, men vad underbara tyger du har hittat! Det är trevligt att pyssla lite inne så här när det är jätte kallt ute.

Ha en trevlig dag!

Kram
Sari från Puumuli

Jenny sa...

Hej Vännen!
Vad fina tyger och papper du kom hem med från Panduro:)

Ha en bra dag!

Kraam Jenny

Vild-rosen sa...

Suck...lyckliga du så mycket fint du har köpt på panduro. Själv har jag fleeera mil dit och besöken blir inte av så ofta. Vad skall du göra av allt det fina...Tildor??
Önskar dig en fin dag
Kram susanne

Huset vid ån sa...

Hej vännen!
Vilka fina o mysiga tyger du fick med dig hem....
På Panduro finns det mycket smått o gott!

Hoppas att du får en fin dag med din vän!
Kraam Therese

Änglarum sa...

Hej!villka fina köp du har gjort! roligt med pyssel.. kram Jessica

farmor ankus sa...

Vilka härliga varor du har skaffat dig, det blir fint till att scrappa eller kort.
Ha det gott
kram

Gugis Pärlor sa...

Åh, jag önskar att Panduro fanns här med! Jag bläddrar gärna och länge i deras katalog...

Kram Gugi

Lilla Lycksta sa...

Oj vilka fina tyger du hittat. Rena vitamin injektionen. Ha en jättetrevlig dag tillsammans med din vän.

Stor kram Camilla

Hanna sa...

så underbart du har handlat.
Ha en bra kväll.
Kram
Hanna

Snäckskalsdalen. sa...

Du har varit på Göksäter och fyndat! Det är riktigt roligt det! Och vilka fina saker. Lampskärmen är jättefin och tyg för 10 kr/m, det gillar man ju automatiskt mycket!
Jag ser rumpen på rådjuret, dom är så söta, det är dom, fast dom förstör i trädgården lite, men, men.....
Och så läckra Panduro tyger ovanpå detta, du har riktigt flyt du! Ska bli kul att se vad och hur det blir.
Agneta kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var jättelänge sen jag var på Panduro, ska gå in där snart. Det finns ju så mycket fint, jättefina tyg och pappark.
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria