11 februari 2011

Fynd i egna skåpet!

Så är det då äntligen fredag! En arbetsdag kvar sen har man "frigång".  ;0)   Skall bli så himla skönt!

Måste bara tala om hur glad jag blev i förrgår. Var inne
och kikade hos Sari med den mysiga bloggen Björnar & Praliner.
Och bäst som jag sitter där och läser så sänder hon ett
stort tack till mig och berättar hur jag inspirerat henne
till att börja sy ett överkast! Helt otroligt roligt. Tack
Sari för dina fina ord kring det. Jag blev så glad!  =0)

Det är roligt att "fynda" i sina egna skåp!

Dessa servettringar hade jag helt glömt bort. Jag
blev så glad att hitta dem! Så där bara... Hi, hi.
Sen gillar jag färgen på de blå glastallrikarna också.
Har lite olika modeller. De har jag verkligen fyndat
en gång i tiden vill jag lova. Så´nt gillar jag! 

Nej, nu är det dags att pallra sig till sitt arbete.

Ha en skön fredag!!

15 kommentarer:

STENLYCKA sa...

Hej Vännen!
Du är en inspiration för mig och jag njuter av din blogg även om jag inte alltid är så duktig på att lämna små hälsningar.
Stor kram till dig och ha en fin helg!
Raina

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Kan se framför mig hur fint du dukar med blå tallrikar och dom ljuvliga sevettringarna.
Önskar dig en fin helg
Kramar
AnnaMaria
Ps, dina lotter ligger i korgen

Skogslyckan sa...

Ljuvligt blått glas och jättefina servettringar. Blir det helgens dukning?
Ha nu några goa lata dagar i helgen!
Kram Pia

Angels & Roses sa...

Vad fina servettringar. Härligt att få så fina ord, det blir man glad över. Önskar dig en fin helg. KRAM

Gunillasljusglimtar sa...

ja va kul att få såna fina ord! Kul verkligen..Jätefina servettringar du bara hitta så där..Trevlig helg Gunilla

farmor ankus sa...

Det var en djup fin blå färg på faten,det är som att titta ner i djupa havet. mycket fint.
HA en god helg
'kram

Huset vid ån sa...

Hej vännen!
Vilka skatter du har i dina skåp....Jättefina!
Hoppas att du får en bra dag på jobbet!

Trevlig helg!
Stoor Kraam från mig/ Therese

Jenny sa...

Hej Vännen!
Vilka fina servettringar och vad roligt att Sari blev inspirerad av dig:) (Hon har förresten sytt jättesöta nallar åt mina systerdöttrar:)).

Ha en trevlig helg!

Kraam Jenny

Hanna sa...

Ha en fin helg.
kram Hanna

skifferhuset sa...

Måste bli så fint när du dukar med dessa servettringar, ser ut som riktiga ringar! ha en fin helg! Kram Iréne

Marie//Tekla Maräng sa...

Kul att hitta så fina servettringar i sitt eget skåp.
Trevlig helg:)

Anna smyger in.. sa...

Himmel så trevligt ja är lite mer än glad i kungliga kronor..tjusigt..så läckert så...

Black Iris sa...

Ja,jag var också inne hos Sari och såg att hon inspirerats av dig. Det är väl så med bloggandet att vi ibland inspireras av varandra och roligt är det.
Vilken rolig servettring du hittat i gömmorna. Man vet aldrig vad som finns att hitta.

Kram Maidi

Lilla Lycksta sa...

Härligt att göra fynd hemma! Vilken underbar blå färg på tallrikarna. Ha en härlig helg.

Kram Camilla

Sari sa...

Hejsan!
Men du...! Tack själv för dina fina ord!!
Känns lite konstigt att läsa om sig själv i någon annans blogg, men samtidigt är det ju jättekul!
Jo, jag har kommit en liten, liten bit på väg med överkastet. Tar en ruta då och då, men i helgen hoppas jag få lite mer tid till att sy!
Det kommer att bli fint, känner jag på mig.
Vilka skatter du hittar i dina skåp!! Underbara servettringar!
Ha en riktigt fin helg!!
Kramar Sari