17 februari 2011

Bortskämd?

Visst är det härligt med vänner som vet vad man
tycker om?!  =0)

All denna goda choklad fick jag av min go´a vän som jag
hälsade på igår kväll. När hon är i Norge passar hon på att
köpa åt mig eftersom hon vet att jag gillar den sorten. Det
värmer! God mat lagade hon för mig också. Och så hade
hon bakat. Fick mintchokladkaka med vispad grädde. Mums!

Här är presenten jag fick av min rara arbetskamrat på Alla
Hjärtans Dag!

Rosor går ju alltid hem hos mig och det hade hon koll på.
Tack snälla du! Jag blev så glad. Nu blir det bakning till
helgen.

Ha en skön kväll!

14 kommentarer:

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Vilka gulliga vänner du har!
Sådant gör en alldeles varm om hjärtat!

Ha en fin kväll!
Kram Annica

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Den chokladen har jag inte smakat, men vi köper alltid glass när vi är i Norge. Kommer bli fina rosor i den formen.
Kramar
AnnaMaria

skifferhuset sa...

Å den chokladen älskar jag, så god! Tänk vad mysigt med så goa vänner! Hoppas baket blir bra! Kram Iréne

Snäckskalsdalen. sa...

Vilka fina vänner du har! Choklad och kakformar. Dom där formarna var ju fina bara rakt upp och ner så där!
Agneta kram

Freshgarden sa...

Vilken gullig vän du har som tänker på dig. Själv är jag också en chokladälskare, men jag tycker om mörk choklad.
Jättefin rosform du fick. Kommer att bli fina bakverk.
Ha en fin kväll.
Kram Britt

Anna smyger in.. sa...

Himmel så gott..du har en fin vän du..och vilken trevlig siliconform :)rosor perfekt för dig min vän..

bakom berget sa...

Ja men åhh..dom där som är såå goda! Va gulligt av din vän att köpa med sig hem till Dig. Silikonformen var ju jättefin. Jag har aldrig testat att baka i en sån.
Ha en skön kväll! Kram Åsa.

Gunillasljusglimtar sa...

det var en snäll vän det...men du är säkert lika givmild själv! Brukar ju vara så...Ha en go kväll vännen ♥

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej !
Å,finfina presenter från vänner som vet vad man gillar.
Själv fick jag en stoor paket med choklad av maken häromdagen.Han vet att jag älskar choklad;)
Ha en finfin helg
Kram Anette

STENLYCKA sa...

Varma kramar till dig, önskar dig en glad fredag. Njut av dagen och helgen!
Raina

Jenny sa...

Hej Vännen!
Vilken snäll kompis du har, jättesöt bakform:)

Ha en trevlig helg!

kraam Jenny

NinaH sa...

Vilken trevlig- och förstående!;-)...- vän!

Änglarum sa...

Hej! goda vänner är underbart ♥ de vet precis vad man tycker om... åh !!villken fin silicon form. Ha en fin helg! kramiz Jessica

Lilla Lycksta sa...

Hej
Vilka omtänksamma vänner du har. Spännade att baka i den vackra formen. Ha en jättefin helg.

Kram Camilla