04 februari 2011

Äntligen fredag igen!

Idag har det varit lite tungt. I huvudet. Hade huvudvärk när jag
vaknade i natt och den har inte gett med sig än. Så här blir inte
många knop gjorda...
Var en sväng till Blomsterlandet för ett tag sen. Där fanns en
del blommigt och fint. Så´nt som jag gillar!



En del i rosa...


Och den del i blålila. Kanske lite väl "grova" bara kanske?!
Vad tycker ni? Men mönstrena är himla söta. Köpte dock
inget. Har ju börjat ett nytt liv när det gäller mängden
shoppande.  =0)

Var iväg och sydde underkläder igår kväll. Det är så himla
roligt! Håller på med en kombination i mörklila med näst
intill svart spets. Lite syndigt så där.  ;0)   Skall visa er
längre fram.

Önskar er en skön helg!!

18 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Stor kram Från mig...

Hanna sa...

oj så mycket fint.
Ha en bra helg!
Kram
Hanna

bakom berget sa...

Va läckert att sy sina egna underkläder!
Samma här...huvudvärk hela dagen.
Jag tycker om krukorna på bild nr 2. Såå fina.
Ha en glad och god helg!
Kram Åsa.

Lilla Lycksta sa...

Hej
Jag har också haft huvudvärk hela dagen.
Jättefina krukor och kannor. Gillar den blåvita allra mest, så fina. Önskar dig en fin helg. Hoppas att huvudvärken ger med sig.

Kram Camilla

Gunillasljusglimtar sa...

Trevligt detlåter med att sy underkläder! Ska bli skoj att få se sen då...kramis Gunilla

Anna smyger in.. sa...

Tänk jag var på Blomsterlandet i tisdags och såg dessa krukor..och då tänkte jag automatiskt på dig..så rätt för fröken T..hoppas din värk släpper..krya på dig.

NinaH sa...

Läckra krukor!
Förstår det blir läckert under också... så småningom!;-)

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag föll för kannan med dom blålila rosorna, så fin och ha blommor i. Man blir ju så sugen på och köpa saker, men jag försöker också hålla igen.
Stor kram
AnnaMaria

Lily sa...

Åh, ja, jag har sett dem! Underbara :)
Jag gillar kannan med de blå rosorna och krukan på fot med rosa rosor :)
Mörkt lila låter underbart ljuvlig, och lite syndig ;-)) Det känns bra att bära vackra underkläder :)
Ha en fin helg
Kram Lily

Therese sa...

Så roligt att du vill vara med i min utlottning! Ha en fin helg <3 KRAM

änglarum sa...

Hej Halkade in på din blogg.. oh vad mycke mysigt! hit blir det fler besök! Mvh Jessica

Freshgarden sa...

Så mycket fint blomsterlandet har. Det blåa mönstret var fint.
Kul att sy egna underkläder. Är det inte svårt?
Ha en fin helg.
Kram Britt

skifferhuset sa...

Hej! Ja Blomsterlandet har mycket att välja på, en del saker lite pråliga, men det blålila gillade jag! Ska bli kul att se underkläderna du syr, låter inte helt lätt att sy sådant! Ha det fint! Kram Iréne

Snäckskalsdalen. sa...

Vilka vackra saker dom hade på Blomsterlandet, dom har ibland eller ganska ofta jättefina saker! Jag får ta och ta en tur nästa gång jag är till storstan, känner att här behöver stylas om lite.
Det är nog något i vädret idag för här har det varit oerhört tungt i huvudet sedan 5 i morse då jag vaknade av tunghuvud.....usch, tråkigt.
Ha det bra, kramar
Agneta

Huset vid ån sa...

Hej vännen!
Usch, vad tråkigt med huvudvärk, jag har tyvärr det ofta eftersom jag lider av migrän....
Hoppas att du känner dig piggare nu!

Vilka fina bilder från Blomsterlandets serie, jag gillar den keramiken mycket också...

Ha en trevlig lördag!
Kraaam Therese

Skogslyckan sa...

De blålila var underbart fina! Men jag har nästan bara gamla terriner och kryddburkar med blommor i mina fönster. Hoppas huvudvärken gett med sig. Ser fram emot ett syndigt inlägg...ler.
Kram Pia

Black Iris sa...

Förvånar mig lite att du kunde gå ifrån Blomsterlandet utan att köpa någonting.
Jag får alltid med mig nånting hem när jag varit där. De har ju så mycket fina och roliga saker.

Kram Maidi

Ingela - Mosters Trädgård sa...

Jag älskar bringaren med de rosa rosorna och krukorna i samma mönster! Hade vi haft Blomsterlandet i närheten hade jag nog inte kunnat hålla mig från att köpa bringaren :-)
Hoppas din huvudvärk blivit bättre.
Kram, Ingela