14 februari 2011

Alla Hjärtans Dag!

Lite vackra rosor till er alla rara på Alla Hjärtans Dag!
Hoppas att ni har en mysig kväll!
Min dag har varit bra. Fick en väldigt fin present av en
arbetskamrat dagen till ära. Gissa om jag blev glad?!
Ett par rara sms har dykt upp under dagen och väl hemma
låg ett gulligt vykort och väntade. Alla dessa små tecken
värmer verkligen inombords. Har även blivit uppmärk-
sammad av mannen i mitt liv och det värmde ju lite
extra.  =0)
Hur har er dag varit?

Kram på er!

16 kommentarer:

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Vilken härlig dag du fått!
Ha en fortsatt mysig kväll!
Stor alla-hjärtans-kram
Annica

Gunillasljusglimtar sa...

Mysisar..Va skoj det är ialla fall att bli lite uppvaktad! ha en skön kväll nu...Kramis Gunilla

hemma hos lilla mej sa...

Vilken underbar dag du har fått,Önskar dej en skön kväll stor alla hjärtan dags kram Rita ♥

Stjärnor & Champagne sa...

Hoppas att du har haft en bra alla hjärtans dag:) Ludde kräks inte längre, puhhh....Hoppas att vi andra klarar oss/ Stora kramen A

Zinkhjärtat ♥ sa...

STOR Kram till dig från mig ♥
Annelie

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej!
Alla hjärtanskramar till dej också.
Här har vi haft lite extra mysigt idag.
Fick godis i present av maken(han vet att jag äälskar godis),så nu har här kalasats.
kram Anette

Älskade pion sa...

En Alla hjärtans kram till dig med.;)Kram Ulrika

Änglarum sa...

Hej hoppas din dag varit fin ♥
många kramar Jessica

Vild-rosen sa...

En stor kram till dig på alla hjärtans dag
Susanne

Ingela - Mosters Trädgård sa...

Här har vi ätit en extra god middag dagen till ära, mums :-)
Kram på Alla Hjärtans Dag. /Ingela

NinaH sa...

Njuter rosorna!
Hjärtekram till dig!

Freshgarden sa...

Underbara rosor.
Önskar dig en fin tisdag.
Kram Britt

bikim sa...

beautiful!
they are always perfect!
happy day,

Rosa

farmor ankus sa...

Jo då det var en bra och trevlig dag, jag gillar alla dessa små dagar och högtider, det är kul i vardagen.
HA det gott
kram

Huset på landet sa...

Så söta rosor! Vilken trevlig Alla hjärtans dag du hade! Själv var jag hemma med sjukt barn halva dagen och sedan hade jag det jättestressigt på jobbet på eftermiddagen, så det blev inte så mycket firande. Nu ska vi äta glass i alla fall och fira lite i efterskott ;).

Kram, Nicole

Anna smyger in.. sa...

Så trevligt jo jag fick vaniljhjärtan o vita tulpaner..pussar o kramar :)