07 januari 2011

Sötsaker...

Som ni förstått har jag shoppat ett och annat på nätet
nu när jag varit sjuk... 

Dessa tre underbara sötsaker anlände idag.

Eller skall jag kanske säga söta saker?  =0)

Så fina så det är inte klokt!! Köpte dem hos Moas Lovely Things Webshop.
Ta en kik på allt fint hon gör! Dessutom har hon en tävling om en
fin aftonväska nu.

Och kan ni tänka er, igår vände det och jag börjar raskt att krya
på mig. Ta i trä... Men det är såååå himla skööönt! Riktigt känner
hur livsandarna börjar att återvända.

Ha en skön helg!

19 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Bra att du börjar bli lite bättre, hoppas bara att det inte påverkar kreativiteten, jag menar det är ju kul när du gör en massa fint! Och det är roligt för oss att titta. Jag har själv lite pärlmani, men har inte kommit igång att göra något av dom ännu.
Vilka goda fina saker du har klickat hem!
Agneta kram

Moa sa...

Åh.. så söta de små ser ut där hos dig.. och jag är jätteglad att du blev nöjd.. =).. Krya på dig nu riktigt så du blir pigg o kry.. kram/moa

bakom berget sa...

Vilka söta små saker du har köpt! Skönt att du börjar krya på Dig!
Nu önskar jag Dig en trevlig helg. Kram Åsa.

Anna smyger in.. sa...

Mmmmm du Moa hon har grejer som är romantiskt härliga.Jo men du det var ju faktiskt berikande att vara sjuk då kan jag tro..iaf ur ett inköpsperspektiv ..så sött och fiiint.

Vild-rosen sa...

Vilka söta bakverk. Krya på dig.
kram

Knatten sa...

Ja nog är det lätt att shoppa för mycket när man bara sitter hemma eller om man är sjuk o inte har nåt att göra. Nätet är livsfarligt men ack så roligt. Moa gör verkligen jättefina saker. Jag förstår att du föll för trycket.
Ha en riktigt skön dag. /Knatten

Lily sa...

Jättesöta! Moa gör många fina saker.
Det finns många farliga nätbutiker..
Svårt att motstå allt :)

Ha en riktigt go helg
Kram Lily

Hobbykällaren sa...

Skönt att du börjar krya på dig!..och tur.. allt detta shoppande!! Bakelserna är verkligen ursöta, men vilket pillejobb! Tillverkaren av dessa måste vara begåvad med världens tålamod.
Så fina!!
Ha en skön helg, (här i Värmland har det börjat blåsa och snöa/regna)Typiskt "innesittar-tända ljus"-väder
Kerstin

Jenny sa...

Hej Vännen!
Vad skönt att du börjar känna dig bättre:)

Vilka fina "sötsaker" du shoppat hos Moa, kalorifattiga oxå;)

Ha en trevlig lördag!

Kraam Jenny

Hanna sa...

Jätte fint.
kram
Hanna

Beatrice sa...

Vad tråkigt att du har varit så sjuk! Skönt att det börjar vända så sakteliga.

Vad mycket fint du har shoppat medan du varit dålig, det kan bli dyrt att vara sjuk, som du skrev ;-). Men... man måste ju få unna sig något också!

Många krya-på-dig-kramar
Beatrice

Maria sa...

Hej!

Vilken mysig blogg! Och vilka rara katter..
Önskar dig en fin lördagkväll, innan jag traskar vidare.

Kram Maria

Lilla Lycksta sa...

Underbara små sötsaker. Krya på dig och ha en trevlig helg.

Kram Camilla

Fröken Grön sa...

Oj, vilka godingar! Vad är de gjorda i för material, månntro?
Kul att du tittade in till mig så att jag hittade hit!
Må så gott!
Anna-Karin

Maria sa...

Godmorgon!

Det är väldigt tugnt. Och tomt. Men han har det bättre nu, slippa alla Ep-anfall.

Önskar dig en fin söndag! Kramar Maria

Himmelriket sa...

Helt ljuvliga små bakelser...
Måste gå in där å kika lite...
Helt kalorifria tilltugg är ju helt ok!
kram ullamaria

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Härligt att du mår bättre, det går sakta framåt här också. Så söta cupcakes du har köpt, jättegulligt med pärlorna.
Ha en fin söndag
Varm kram
AnnaMaria

Anki sa...

Hej söta och tack för go kommentar hos mig!
Supergulliga cupcakes, mm när man är sjuk är ju risken stor att plånboken blir satt på diet oxå, haha!

Ha en mysig eftermiddag!
Kram Anki

Barn och Pyssel sa...

Hej

Vilka fina muffins......

Ha det bra
Kram