20 januari 2011

Pandurofrossa!!

Idag damp den nya katalogen från Panduro ned
i brevlådan. Passade mig alldeles utmärkt en dag
som denna.

Det fanns mycket fint att dregla över i den...


Fina papper till kort.

Fler fina papper...

Till dessa söta fröpåsar kanske?

Ny Tilda och söta plåtaskar. De senare på erbjudande
ett tag fram över.


Underbara tyger!

Fler underbart söta tyger. Habegär, vad är det?!

Picknickkorg att klä själv kanske?

Och sist men inte minst, en ny Tildabok!! Den skall införskaffas
så fort den kommer ut, det är en sak som är säker.

Nej, nu får jag väl gå och bläddra en gång till...  ;0)

Ha en skön kväll mina Vänner!



PS. Vet ni vad?! Resan är bokad! Yippiee!  =0)

13 kommentarer:

Gunillasljusglimtar sa...

Heej! Vilka härliga bilder från panduro!Ha en bra kväll nu vännen... Gunilla

Lilla Lycksta sa...

Härliga bilder. Har fått hem den i brevlådan idag. Visst väcks habegäret och pysselhumöret.
Ha en trevlig helg.

Kram Camilla

Vild-rosen sa...

Har inte hunnit öppna den ännu men ser att det finns mycket " vill ha" i den.
Ha en fin kväll
Kram Susanne

Lisa-Maja sa...

Hej!
Åh, jag har inte kollat posten idag, men då kanske jag också har fått den:) Så mycket fint det verkar finnas...ljuvliga tyger...det blir kul helgläsning och lite påspädning av inspirationen.
Hoppas du mår bättre ikväll, nu när du har en kul fredagskväll framför dig. Själv har jag åkt på en ny förkylning...

Trevlig helg!
kram lisamaja

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Vad roligt att er resa är bokad!
Så härligt!!
Ha en fin dag!
Kram!

Tigris Predikantan sa...

Önskar dig en trevlig fredag!
:)

Uttan sa...

Å då måste Jag kolla den det kan bli dyrt.
Fina saker ser de ut att ha.

Trevlig Helg!
Kram!

Hobbykällaren sa...

Hej, håller med, det finns hur mycket kul som helst i nya katalogen. Synd bara att vi får vänta så länge på Tilda-boken! MEN ibland kommer varorna tidigare än utlovat, så kanske..??
En så`n härlig resa du har bokat!Själv har jag bokat in en tripp till Sicilien, inte helt jämförbart, men det lär finnas GOD MAT där, precis som i hela Italien!!
Ha en skön helg
Kerstin

Hanna sa...

ha en fin fredagskväll.
kram
hanna

Gugis Pärlor sa...

Åh, jag älskar Panduro... ett måste att besöka när jag kommer till Sverige ;O) Jag väntar också på nya Tildaboken!

Kram Gugi

NinaH sa...

Panduros katalog ger vårkänsla!;-)

Lilla My sa...

Tilda dockor är härliga men jag och symaskin är inte alls vänner så det brukar falla på min mors lott att sy dom åt mig när jag väl fått hem en docka. Härlig pysselkatalog som panduro har...
Ha det bra
Lotta

Black Iris sa...

Håller med dig. För mig är Pandurokatalogen rena bibeln. Jag har ju inte så långt till själva affären men det är ändå härligt att sitta och bläddra i soffan.

Kram Maidi