18 januari 2011

Kanske kan det äntligen bli av...

... att vi bokar resan vi längtat så efter att få åka på!

Vi har längtat tillbaka till Maimi Beach!

Bodde ju där några nätter innan vi åkte på kryssning
i Karibien i våras.

 Det var så himla sköna dagar.

Och jag har inte gjort annat än längtat tillbaka sen vi
kom hem. Suck... Men nu ser det ut att kunna bli av
igen. Åååh... Ta i trä...

Är så himla trött på att vara sjuk nu! Min hals har inte
gett med sig och jag är fortfarande sjukskriven. Segt
det här...

Tack för alla dulliga kommentarer om vårt köksfönster!

Ha en fortsatt bra dag! Här visar sig solen så smått.  =0)

18 kommentarer:

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Vad underbart med resor!
Hoppas du och din hals kryar på er!

Kram!♥

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej!
En resa långt bort till något varmt vore inte dumt.
Förstår att du längtar tillbaka.
Idag har jag varit på gardinjakt.I eftermiddag får jag hem ett par till låns och ska prova.
Hittade ljuvliga hissgardiner.
Må så gott
Kram Anette

Jenny sa...

Låter jättehärligt, hoppas resan blir av! :)

Vad fint du har det i köksfönstret!

Krya på dig!

kraam Jenny

Anna smyger in.. sa...

Lyxigt..underbart lyxigt..Miami..oj..du där är det lätt att leva..

Min dröm om lantstil sa...

Jaa nu har han det bra :)

Åå Miami och Fort lauderdale har jag varit i 2 ggr men väääldigt längesen nu. Men det var den bästa resorna jag gjort.

Kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hoppas du kommer iväg på din resa, ser ju väldigt härligt ut. Men är du dålig än, det var envisa baciller du fått. Du får vila ordentligt nu så det går över.
Krya på dig-kram
AnnaMaria

Kristall & Pynt sa...

Hej!
Förstår att du längtar tillbaka dit.
Krya på dig.
Kram Sofia

Angels & Roses sa...

Tack! JA du det är lite svårt att förklara. Man klipper och klistar, skuggar och donar i olika program. Jag använder mig av tre olika. Kul att du gillar dom. KRAM PS där på stranden skulle man ligga nu. hihi

Gunillasljusglimtar sa...

Ja såna minnen måste man spara brevledes oxå! Va kul att se en resa framför sig! behövs nåt sånt emellanåt!fina kort på gardinerna...Gunilla

Snäckskalsdalen. sa...

Får man åka på semester blir man inte lika förkyld sedan så stå på och åk, det låter så härligt och ser så härligt ut.
Hoppas du känner dig bättre snart.
Kram

bakom berget sa...

Åhhh va härligt! Jag vill följa med....!
Hoppas du blir av med ditt envisa halsonda. Du kanske just behöver en solig strand som medicin.
Jo du vet...den där boken...Den har fått mig att tänka på ett nytt sätt om prylar man har samlat på sig, som ligger och tar plats i lådor och skåp. Mycket nyttig läsning!
Ha en fin dag i morgon. Kram Åsa.

Huset vid ån sa...

Åh, vad härligt det låter....
Dit skulle jag verkligen vilja åka!

Må så gott!
Kram Therese

Lilla Huset sa...

Ja, en resa är aldrig fel och framför allt inte om man längtar så som du gör. Så hoppas den blir av!
Skickar dig en riktig krya-på-dig-kram!/Merja

Skogslyckan sa...

Mysigt att resa, fast vi är nog sådana där som trivs bäst "hemma ve går´n". Men vi skall faktiskt åka till Kroatien i juli, inte illa...
Ha en fin dag!
Kram Pia

Vild-rosen sa...

Låter härligt med Miami...
Krya på dig
Kram Susanne

farmor ankus sa...

Ja du det hade varit gott att komma till solen, vi får nog vänta på den här i norden ett tag till.
Idag är det lite bättre inte så grått.
Jag hoppas att du snart blir frisk för det är ett elände att vara sjuk.
HA det gott
kram

Hobbykällaren sa...

Hoppas ni kommer iväg på er resa, bilderna ser helt ljuvliga ut, vilket härligt ställe. Börjar längta efter lite värme nu. Ha en bra dag. Kram Anna-Karinn

Vitsippan sa...

Hejsan !

Oh, vilken fin blogg med jättesöta och orginella änglar, lite gammaldags. Helt i min smak. Den har Du gjort själv tror jag.För den bakgrunden har jag inte sett.Min Dotter klagade på min bakgrund att den var gyttrig till den lilla texten, men jag kan ju inte vara alla till lags, ingen annan har sagt något annat än att den var fin.

Hur mår "nykomlingen" gullig, vit som snö.

Kram Mi