31 januari 2011

Härliga färger!

Jag var en sväng till Åhléns härom dagen.

Där fanns dessa fina glas. De turkosa hade jag
lätt kunnat tänka mig!

Och kanske några av varje av dessa glas i så läckra
färger?! Jag blev ju onekligen frestad men var duktig
och höll i plånboken.  =0)

Nu pågår tömning av vitrinskåpen i matrummet för
kommande renovering. Nytt tak, nya tapeter och skåp
skall ordnas. Har börjat att spana efter tapeter men
hittar inga i den färgen jag tänkt mig. Morr! Men skam
den som ger sig. Eller?!

9 kommentarer:

Lily sa...

Oj vad läckra glas!
Jag hade lätt kunnat tänka mig både de i turkos och lila.
De måste jag spana in irl.
Ha en fin vecka
Kram Lily

Njut i din trädgård sa...

Verkligen - jag röstar oxå för dem turkosa! Och läckert på sommaren med flera olika färger av dem andra!

Gunillasljusglimtar sa...

Turkost här oxå!Vad kul att få renovera nu då...tapeter finner du när du minst anar..kramis Gunilla

Anna smyger in.. sa...

Ja man ska låta det ta tid..så hittar man snart det man söker..det gäller att vara 100 % säker tycker jag.Jag är säker på att du hittar rätt..lycka till...

Snäckskalsdalen. sa...

Fina glas och jag hade nog också pixat dom turkosa.
Svårt med tapeter....men trägen vinner.
Agneta kram

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Oj, så kul med renovering!
Hoppas du hittar tapeter som du gillar!

Glasen var ju jättehärliga! Visst blir man glad när man ser alla färgerna!

Ha en fin dag!
Kram!

Skogslyckan sa...

Åh vilka härliga färger på glasen. De turkosa hade blivit en fin vårdukning! Glas är vackert!
Ha en fin dag!
Kram Pia

Marie//Tekla Maräng sa...

Nej inte ska man ge sig i första taget när man letar efter något man vill ha.
Snygga glas du spanat in på Åhléns.
Ha det gott;)

Lilla Lycksta sa...

Vackra färger på glasen. Vad spännande med renovering. Du ska se att du snart hittar den tapet du söker. Ha en fortsatt fin vecka.

Kram Camilla