29 januari 2011

Busigt sällskap...

När goda vännen sovit över bestämde jag mig för att
äntligen få bytt överkast på gästsängen. Har ju haft
ett nytt med tillhörande kuddfodral liggande ett tag.

Givetvis skall då de två yngre kattkillarna komma och
brottas i sängen! Det var ett virrvarr av ben och öron som
virvlade runt. Här lyckades jag fånga dem i ett av de
lugnare ögonblicken. De är bara för sköna!

Och sen måste ju minstingen posera så här fint när överkastet
äntligen kommit på ordentligt. Vem kan motstå en så´n liten
fin kattkille?! Inte jag iallafall...  ;0)

Hoppas att ni har en skön lördag! Skall kika in till er senare
idag. Läääängtar!  =0)

12 kommentarer:

Gunillasljusglimtar sa...

Vilka härliga bilder,vilka modeller! Ha en skön lördag!!Kramis Gunilla ♥

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Dom ligger så gott på ditt nya överkast, och jättefint är det också. Passar så bra med rosa nu när det snart är vår. Roligt och lägga på nytt.
Ha en fin lördag
Kramar
AnnaMaria

Anna smyger in.. sa...

Färgmatchad katt..himmel så tjusigt..ditt överkast och katten är ju rent av som gjord för varandra..gulligt till tusen..

Skogslyckan sa...

Åh de gjorde sig fint på ditt fina överkast. Söte de är! Ha en fortsatt fin helg!
Kram Pia

Lilla Lycksta sa...

De matchade verkligen överkastet. Riktiga godingar dina katter. De är bara för härliga och charmiga djur. Ha en fin helg.

Kram Camilla

Hanna sa...

Så fina.
kram
Hanna

Vitaspetsgardiner Godis och Praliner sa...

Hej!
Men vilka sötingar!!
Hoppas du får en fin söndag

Kram från mig/angela

Huset vid ån sa...

Hej vännen!
Hoppas allt är bra med dig.
Vilka sötnosar som busar på din fina gästsäng......

Hoppas att du får en sköön söndag!
Kraaam Therese

Rose Cottage sa...

Vilken fin blogg du har, tack för att du tittade in till mig!
Känner igen det med katterna, så fort det är något nytt så måste det testas ordentligt!
De är för söta!
Kram Ulrika

bakom berget sa...

Åhh så fina dom är dina kissemissar. Vackert överkast. Det gillar jag.
Jo...så var det den rosiga spargrisen! Jag har köpt den på Fullerö handel utanför Uppsala. Men den kommer ifrån Kayene. Du kanske kan hitta den nånstans i närheten av dig.
Ha en fin söndag! Kram Åsa.

Sari sa...

Jag håller med dig! Inte de vackraste orkidéerna i ditt förra inlägg....
Men så go´a de är, dina katter!! Och vilket vackert överkast! Nu blev jag faktiskt inspirerad till att fixa ett nytt överkast till vår säng. Men det är ju ett ganska stooort projekt, om jag ska sy själv. Och det vill jag ju. I sommar kanske!
Ha en fin vecka!
Kram Sari

Vild-rosen sa...

Nää, de små sötnosarna förstår jag att du inte kan motstå. Ljuvliga små varelser.
Kram Susanne