31 december 2010

Vad är väl en bal på slottet...?

Alldeles, alldeles underbar? Det blir ingen bal för mig idag...

Nåja, bal och bal men en kombinerad jämn födelsedags-,
inflyttnings- och nyårsfest hade nog inte gått av för hackor
heller. Men jag blev avrådd att åka på vårdcentralen igår.
Snyft! Dels är jag för dålig, dels smittar jag. Grr...

Skulle varit till trakterna av den Stora Staden och min så
go´a Vän, Tant Öst. Är så besviken!

Som ni ser var klädvalet klart men inte smyckevalet. Köpte
dessa halsband på resan jag var på tidigare i december.
Så nu blir det till att sitta hemma, vila och ta hand om sin
onda hals. En infektion av något slag. Åhhh, vad retfullt!
Fick inbjudan redan i juli och så blir jag sjuk!!! Morr...
Jag är så ledsen, kära, älskade Tant Öst! Hoppas att ni får
en helt underbart trevlig fest i kväll!!

Tack, alla rara, för alla hälsningar! Önskar er alla ett
Gott Slut
och ett riktigt
Gott Nytt År!

11 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

。☆*☆ 。★。\|/。★。☆*☆。
☆ GOTT NYTT ÅR ♥ 2011 ☆
。☆*☆ 。★。/|\。★。☆*☆。



Önskar Maud

<Gårdsromantik-ljuvlig-lantromantik-på-nätet

Änglarnas hus sa...

ALLTID TRÅKIGT ATT VARA SJUK..MEN UNDER jUL OCH nYÅR KÄNNS DET OM MÖJLIGT ÄNNU VÄRRE :(

Ett Gott Nytt År vill jag nu önska dig!!

Och ett Varmt Tack för all inspiration du bjuder på..

Vi ses under 2011!!

Kramis Sanne!!

Lantligt i smultronbacken sa...

Tack för att du håller tummarna för oss och att 2011 ska bli vårt år.

Önskar dig ett Gott Nytt År

Kram Teres

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Kan trösta dig med att jag råkat ut för samma! Har försökt kämpa emot, nu går jag på 2 Treo. Har bokat om teaterbiljetter och kalas. Men vi tar igen roligheterna när vi blir friska.
Önskar dig ett riktigt
GOTT NYTT ÅR
Krya på dig och kram
AnnaMaria

bakom berget sa...

Åh, så tråkigt för dig! Här blev det oxå inställd fest. Men på grund av en annans sjukdom. Vi får väl försöka ha en bra nyårsafton i alla fall. Jag önskar dig ett gott nytt år!
Kram Åsa.

Tigris Predikantan sa...

Önskar dig ett riktigt fint GOTT NYTT ÅR!

Kristall & Pynt sa...

Hej!
Vill önska dig ett riktigt Gott Nytt År!
Krya på dig.
Kram Sofia

Maleviks Rosenträdgård sa...

Krya på Dig :)¨
Å Hoppas Vi ALla får ett Underbart Nytt År :)
Välkommen på

H
A
P
P
Y

N
E
W

Y
E
A
R

P
A
R
T
Y

Håkan

Allis sa...

Åhh, så synd!! Förstår att du är besviken men vill iaf önska dig ett Gott Nytt År!
Krya-på-dig-hälsningar från en sjukling till en annan...
Kram Allis

Njut i din trädgård sa...

Typiskt att bli sjuk. Önskar dig ett snabbt tillfrisknande och ett gott nytt år!

cz

NinaH sa...

Stackars dig! Men det kommer nog nya "baler"- för din klänning & dig!;-)
Krya på dig!
Och Gott Nytt År!!