11 december 2010

Vacker vinst...

Vill börja med att tacka för alla era gulliga kommentarer
om mina ljuslyktor. Tack, snälla ni!

Jag har haft en väldig tur vid dragningen i ett par
bloggutlottningar det senaste. Så himla roligt!

Denna fina bok vann jag hos Det Lilla Huset. Jag hade
en himla tur i den utlottningen kan jag säga! Det fanns
olika tävlingsalternativ och slumpen föll sig så att
förstapristagaren inte uppfyllde kraven för att få boken
som "tilläggsvinst" och då vann jag den. Vilken flax
va´?! Blev så himla glad! Tack Merja!

Nu doftar det så härligt här i huset. Hyacint... Finns det någon
bättre doft kring jul? Måste bara fylla på med nya så att de
hinner slå ut till julafton.

Igår var sista arbetsdagen på ett tag. Åker ju snart till värmen.
Skall bli så himla skönt så ni anar inte! Och alla timmarna jag
behöver ta ledigt är inarbetade och klara. Bra jobbat, säger
jag till mig själv!  ;0)

Ha nu en skön Tredje Adventshelg!

21 kommentarer:

NinaH sa...

Grattis, turgumman!;-)

Tiger sa...

Grattis till den fina vinsten! Förstår att du blev glad!

Vilka fina ljuslyktor du har gjort!

Adventshälsningar
Elisabet

bakom berget sa...

Grattis till vinsten! Vilken tur du hade.
Och du är väl en lyckans ost....Att få åka till solen och värmen...HÄRLIGT!
Hoppas du får det jätteskönt!
Kram Åsa.

Lily sa...

Grattis till vinsten av den fina boken!
Det låter härligt att åka iväg till solen :)
Önskar dig också en fin advent :)
Ha det gott
Kram Lily

Marie//Tekla Maräng sa...

Vilket härligt namn på en blogg. Här kommer jag att titta in med jämna mellanrum.
roligt att du vill vara med i min utlottning.
Lycka till:)

Black Iris sa...

Jag blir inte klok på dina ljuslyktor. Du kanske berättat tidigare hur du gör dem men det har jag missat. Är det decoupage? men hur får du dem så frostiga och fina sen? Du kanske inte vill avslöja det men jag är obotligt nyfiken.
Grattis förresten och ha en skön semester.

Kram Maidi

Rosor och Spetsar sa...

Grattis till den fina boken. och kul att du är med i min utlottning
Lycka till
Ha nu en fin adventshelg
Kram Annelie

Birgitta sa...

Hej! Vad roligt att du vill vara med i min utlottning. Jag har kikat runt lite hos dej och tycker du har en fin blogg. Snygga ljuslyktor du gör.
Önskar dej en trevlig tredje advent.
Kram Birgitta

Atelje Skärvan sa...

Kul att vinna grattis till dig.Jag har tittat på din fina blogg,kram Agneta

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis, det var ingen dålig vinst. Den boken är så jättefin, julkaptitlet ger så fin inspiration. Och bra gjort att du jobbat in all tid, nu är det bara och åka.
Mysig advent
Kramar
AnnaMaria

Ting o Tankar sa...

Gratulerar till den fina vinsten!
Önskar dig en fin advent!

STENLYCKA sa...

Godmorgon!
En stor Kram till dig vackra Lucia!!!
Raina

Hobbykällaren sa...

Grattis, grattis till din fina vinst. Hyacinter är verkligen underbara, ett "måste" till jul. Va skönt att ha en ledig period denna tiden, gott med lite värme.
Ha en trevlig luciadag. Kramar från oss.

Hanna sa...

Ville bara titta in och önska dig en fin lucia kväll.
kram
Hanna

Lilla Vrån sa...

Vilken turgumma du är:)
Vad kul!!
Hoppas du njuter o får det bra i värmen.
Kramar/Carina

Huset på landet sa...

Ja bra jobbat säger jag också! Å grattis till den fina vinsten. Jag har den boken också och tycker den är jättefin!

Låter härligt med en resa till solen och värmen!

Kram, Nicole

Hanna sa...

Grattis till vinsten så roligt.
Kram
Hanna

Snäckskalsdalen. sa...

Gratulerar till vinsten och ha det allra bäst på semestern! Hoppas det blir så där härligt som du har drömt om, det är du värd.
Agneta kramar

Beatrice sa...

Ååh, var det du som vann den fina boken! Stort grattis till dig :-).

Vad skönt det låter med en resa till värmen snart, speciellt nu när det är så hiskeligt kallt! Ta med dig lite sommarvärme hem till oss... :-).

Många kramar
Beatrice

Lilla Huset sa...

Vad bra att boken föll dig i smaken! Ha det gott på semestern!/Merja

Ingelas hantverk sa...

Grattis till den fina vinsten och ha det så gott på din semester!
Kram, Ingela