02 december 2010

Livstecken...

Det har varit glest mellan inläggen det sista men jag har haft
en hel del att göra. Dessutom har jag inte uppdaterat virus-
skyddet på min bärbara dator och då blir tillfällena med er
inte lika många.  =0) 
Eftersom jag inte laddat in de nya fotona i kameran än så
kikade jag bland de gamla. Hittade ett som jag tycker
passar bra i dessa tider
.
Lite roligt är det också med den något skeptiska minen...
Detta är mammas katt, modell äldre. Han ville gärna vara
med vid granen! De är ju för roliga de små liven.

Snart är det fredag igen! Hurra!  =0)

Ha en skön dag i kylan!

9 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Åhh sö söööt han är!!!!
Kram Kathrine

bakom berget sa...

Söt liten Lussekatt!
Ha en fin dag du oxå!
Kram Åsa.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Djur är så roligt och fota, det här var en riktigt söt modell.
Ha en fin dag
Kramar
AnnaMaria

Snäckskalsdalen. sa...

Katter, julljus och granar, sötare och stämningsfullare kan det knappast bli.
Nu börjar det dra ihop sig till avfärd, inte sant?
Lite avis!
Kram

Vita små hjärtan sa...

Ååååå fiiiint!!!!!!
Kram Agnetha

Hanna sa...

Ville bara titta in och säga hej.
Kram
Hanna

STENLYCKA sa...

Hejsan Vännen!
Tittar bara in på din underbara blogg som snabbas och önskar dig en fin andra advent!
Kram Raina

Beatrice sa...

Vilken sötis, han såg så snäll ut också :-).

Ha en fin fredagskväll!

Många kramar
Beatrice

Sari sa...

Vilken fin och stämningsfull bild på din mammas katt!
Ja, här har det inte heller funnits så mycket tid till bloggandet den senaste tiden...
Nu ikväll njuter jag bara av att det äntligen är fredag igen! Jag är sååå trött. Skulle kunna somna sittandes här vid datorn, känns det som...
Hoppas de små sover lite längre imorgon...
Ha en fin helg!
Kram Sari