28 december 2010

Julen...

är då över för denna gången.

Hade mysigt julfirande hos Mamma på Julaftons
eftermiddag/kväll. Oj, som vi åt!! Och julklappar
fick jag också!  =0)

Jag fick t.o.m bakat Red Velvet-cupcakes da´n före da´n.
Passade bra på jul tyckte jag.

 Har ni sett vilken tur jag haft?!

Jag vann denna fina bricka hos Lisa-Maja. Åh, vad glad jag blev!!
Blev förälskad direkt när jag såg den i tävlingen.

Har troligtvis åkt på halsfluss. Fick ont i halsen natten till julafton
och trodde det var förkylning på gång. Men några andra
förkylningstecken har jag inte direkt märkt av. Ont i halsen har
jag däremot så det räcker. Så jag ligger nedbäddad större delen
av tiden. Ok, mest i tv-soffan då. ;0)

Skall försöka att kika in till er senare. Ligger lååångt efter i
läsandet av era fina bloggar tyvärr.

Önskar er ett Gott Slut på 2010!

15 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var inget bra att du fått ont i halsen, det blir och ligga kvar tills du mår bra. Och grattis till din fina vinst, så fin bricka.
Krya på dig nu och kram
AnnaMaria

Hanna sa...

grattis till vinsten.
kram
hanna

Lantliv på Rosentorpet sa...

Ja usch vad fort det går över =(
Funderar på att dra till Thailand nästa år..men sen är det ju Ludde & Tindra + katterna...
GOTT NYTT ÅR!!
Sari

Hobbykällaren sa...

Åh, så roligt att höra från dig igen, men jobbigt att du inte mår bra!! Vila, värme och vänlighet hjälper för det mesta, så det är vi många som vill förmedla till dig!
GOTT NYTT ÅR !
Kerstin o AnnaKarin

Skogslyckan sa...

Härligt att höra att ni haft en mysig jul, men inte så kul att höra att du är krasslig. Hoppas du kryar på dig snabbt. Ha en fin onsdag!
Kram Pia

Gunillasljusglimtar sa...

Tack för kommentar hos mej! Inte kul att bli sjuk så här mitt i allt! Fin blogg! Gunilla

Snäckskalsdalen. sa...

Attans också, inte bli förkyld på jul. Fast å andra sidan har det nog hänt mig ganska många gånger, tror jag. Det kanske hör till när man tar det lilla lugna.
Du får krya på dig och kurera dig ordentligt.
God fortsättning och kram
Agneta

Ting o Tankar sa...

Tittar in och önskar God fortsättning. Kram.

Jenny sa...

Hej Vännen!
Hoppas ni hade en trevlig resa och julhelg!
Typiskt att du åkt på halsfluss..hoppas du blir bättre innan nyårsafton.

Grattis till vinsten hos Lisa-maja, jättefin bricka!

I år köpte vi mest julklappar till barnen så det blev inte så mycket till mig där under granen;)
Dina fina julkort skickades till nära och kära både i Sverige och Finland:) Syrran tyckte det hon fick var jättefint! Hon hade tänkt att det där har väl inte Jenny gjort själv..hihi! ;) Berättade för henne att det var en go bloggvän som tillverkat dem:)

Krya på dig!

Kraam Jenny

NinaH sa...

Mysiga cupcakes! Och alltid trevligt med klappar!;-)
Grattis till fina brick-vinsten!
Önskar dig fortsatta mysiga helgdagar och att du kryar på dig!!

Huset vid ån sa...

Hej vännen!
Vad kul att höra ifrån dig....
Hoppas att du mår bättre nu!

Önskar dig ett riktigt Gott Nytt år!
Nyårskramar Therese

Lily sa...

Grattis till vinsten! Jättefin bricka! CupCakesen ser smarriga ut :)
Hoppas du mår bättre..

Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År
Många kramar från kakmonstret Lily

Ingela - Mosters Trädgård sa...

Grattis till den fina vinsten! Du verkar ha en faslig tur i bloggutlottningar, några tips att dela med dig av ;-)
Själv har jag aldrig vunnit något, men man lever ju på hoppet :-)
Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!
Krya på dig.
Kram, Ingela

Hanna sa...

Gott Nytt År!
Kram
Hanna

NinaH sa...

Gott Nytt År!