04 december 2010

I full gång...

Oj, oj, oj, här är fullt upp! Gjorde några nya ljuslyktor
härom kvällen och lämnade dem till min rara svägerska
igår morse. Hon skulle försöka att sälja dem på sitt jobb.
Gulligt av henne va´?! Jag brukar skoja med henne och
kalla henne min Manager. Hon är så himla mån om att
stötta mig i mitt pysslande. Och det är ju väldigt roligt!
Här är några av lyktorna.




Pratade med svägerskan igår kväll och eftersom hon redan sålt
några av lyktorna fast hon knappt varit på plats undrade hon
om jag kunde göra fler. Så det var ju bara att sätta i gång i natt!
Nu har jag fyra halvklara och skall se om jag kan få gjort ett
par till. Man måste ju passa på när det finns efterfrågan!  ;0)
Skämtåsido, det är kul att pyssla! Även om jag kanske
behövt göra annat. Men det skall nog hinnas med ändå! Jag
är ju glad att folk gillar det jag gör!

I kväll skall jag på födelsedagsfest! Bara tjejer som skall umgås
och ha det trevligt. Skall bli kul!!

Ha en skön lördag!!

16 kommentarer:

Lily sa...

Jag förstår att de är eftertraktade! De är jättefina!
Kul med en sån svägerska :)

Ha en härlig kväll
Kram Lily

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Dom är jättefina, bra att du har en manager som säljer. Det tror jag snart hon är klar med, så fina som dom är.
Ha så roligt på kalaset och mysig advent.
Kramar
AnnaMaria

Himmelriket sa...

Fantastiska ljuslyktor, förstår att de går åt ;)
den med änglarna är ju heeelt bedårande...
kram ullamaria

Black Iris sa...

Klart du ska göra fler av dessa jättefina ljuslyktorna. De kommer att gå åt som smör i solsken.
Ha en skön helg

Kram Maidi

Hanna sa...

Så fina ljuslyktor du gör.
ha en fin andra advent.
kram
Hanna

Beatrice sa...

Vilka söta ljuslyktor du gör, jag förstår att du fick sätta dig och göra fler :-).

Vad roligt det låter med födelsedagsfest, hoppas att ni hade det roligt!

Ha en mysig andra advent!

Många kramar
Beatrice

Hanna sa...

Hoppas att du var på ett bra kalas.
Ha en bra adventssöndag!
kram
Hanna

Ting o Tankar sa...

Jättesöta lyktor!
Kram.

Snäckskalsdalen. sa...

En bra manager är A och O! Tur att du har en så bra! Dina lyktor är verkligen jättefina! Att du kan!
Kram

Min vindsvåning på landet sa...

Tack för titten inne hos mig...
Julmarknaden hittade några till ialla fall trotts snöoväder.
Jätte fina ljuskyktor du gör
& super fin blogg.
Den skulle jag vilja ha..
Önskar dig en bra start på nya veckan
Kramis
Sus

NinaH sa...

Ja... det kan ju inte vara något svårt jobb din svägerska fått!;-) Dom lyktorna måste gå som smör i solsken! Dom är såååå fina!

Lilla Huset sa...

Hej!
Har du glömt att kika in på min blogg? Gör det!/Merja

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej!
Vilka fina lyktor du gjort,förstår att dom går åt,och vilken tur du har med egen försäljare.
Ha en finfin vecka.
Kram Anette

Allis sa...

Grattis! ;))
Kram Allis

bakom berget sa...

Grattis till din fina vinst! Vilka fina lyktor du gör.
Kram Åsa.

Lisa-Maja sa...

Hej!
Om du kikar in hos mig finns det en liten överraskning till Dig;)

Vilka fantastiskt fina lyktor du gör...måste gå åt som smör i solsken.

Ha det gott!
lisamaja