03 november 2010

Tapeter!

Måste visa! Gick förbi en färgbutik i eftermiddags...

 Där fanns en hel del läckra tapeter i fönstrena.

 Den med lila syrener hade gärna fått vara fondvägg
i sovrummet.

Men eftersom den nog inte skulle gå hem hos min karl
tänkte jag att den svarta kunde vara ett alternativ? Ja, på
en vägg då med vitt i övrigt. Man vet aldrig.

Denna tapet hade varit fräck i en walk-in-closet! Men
nå´n så´n har inte jag...  =0)
(Fotona är tagna med mobilen därav lite tråkig kvalitet.)

Ha en härlig torsdag!!

5 kommentarer:

bakom berget sa...

Va kul med en liten tapetsafari. Jag såg flera stycken där som jag skulle ha, mer än gärna.
Ja, Gran Canaria...det tog vi förra året. I år fick det bli en liten julmyssemester istället.
Ha det bra! Kram Åsa.

Sirpa sa...

Hej!
Jag vill säga GRATTIS till dig också, för vi båda vann hos Mosters trädgård!
Önskar dig en fin torsdag!
Kram Sirpa

Njut i din trädgård sa...

Här är det bara målade väggar. Tyvärr! För det är ju så fint med tapeter. Jag har en ful hall som vi aldrig gör något med. Vi drömmer nämligen om att bygga ut. Vilket jag tror aldrig kommer att bli av, men ändå väntar vi och inget blir gjort...
Tänk om jag var duktig på att tapetsera, då skulle jag börja redan i helgen. Svart vitt i stil som den sista du visar skulle jag välja.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Tänk så fina tapeter det finns, såg flera där jag skulle kunna ha.
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria

Vita små hjärtan sa...

Hej Vännen.
Oj det finns ju såååå mycket tapeter att välja på!!!!!
Ha det så gott.
Kram Agnetha