08 november 2010

Pärliga nyheter...

Nu skall ni får resultatet av helgens "pärlande". Känner
mig väldigt nöjd som fick gjort fyra halsband trots att
jag jobbat över elva timmar. Det är inte alls illa för att
vara mig skall ni veta!   =0)

Först ut var detta röda. Och kan ni tänka, det blev sålt
idag!  =0)

Pris 225 kr. SÅLT!
Fick ju försöka att trä i höstfärger så näst i tur
blev detta olivgrön/bruna.

 Pris 225 kr. SÅLT!
Sen kom ett i brunt/grått.

Pris 175 kr.
Men till slut kunde jag inte hålla emot. Ett rosa!
Skulle någon vilja köpa ett halsband så maila mig
rosorokaprifol@live.se

Fick ett litet paket med posten idag för jag har
vunnit en tävling. Ni får se vad det var längre fram
i veckan!

I morgon kväll är det dags att sy underkläder. Skall
bli kul för nu är det ett par veckor sen jag var där sist.

Ha en skön kväll!

15 kommentarer:

bakom berget sa...

Åhh, vilka jättesöta halsband du har gjort! Men vad...ska du sy underkläder!! Kan man det?
Måndagskram till dig!
Åsa.

Skogslyckan sa...

Så fina halsband du gör, inte alls konstigt att du får sålt dem! Låter spännande att sy underkläder, måste vara pilligt. Ha en fin tisdag!
Kram Pia

Allis sa...

Underbara halsband!!
Hade det inte varit för att det är ebb i kassan just nu så skulle jag slå till på ett direkt!
Kram Allis

Älskade pion sa...

Åhhh,vilka fina halsband du gör,jättefina.Kramar Ulrika

Ninnis familjeliv sa...

Vilka fina halsband du har gjort! Grattis till vinsten! Ha en fortsatt trevlig dag! kram Nina

Snäckskalsdalen. sa...

Du är ju jätteduktig, vilka fantastiskt fina halsband du gör! Urläckra, jag funderar och funderar!
Kram

Vita små hjärtan sa...

Hej vännen.
Så fina halsband du gör, vad du är händig!
Hoppas du får en mysig dag.
Kram Agnetha

Ting o Tankar sa...

så jättefina halsband. Du är skicklig på det där!
Kram.

vita drömmar och svarta tassar sa...

Åh! vad duktig du är på att göra halsband..jätte fina
underkläder låter svårt ska bli kul att se när du designat färdigt

ha en bra dag
kram wivi

Hobbykällaren sa...

Jättefina halsband,inte så konstigt att du sålt av dom!..och så spännande att se vad du har vunnit...
Såklart kan du köpa av papperen du ser på vår blogg.
Du kan se dom på hemsidan (klicka på loggan så kommer du dit)Bara ring eller mejla o lämna adressen så skickar jag.
Ha en jättebra dag i vinterkylan ( Här snöar det)
mvh Kerstin

Jenny sa...

Åh vad fina de är dina halsband!!

Ha en mysig kväll!

Kraam Jenny

Lilla Vrån sa...

Himlar vad du är duktig...både halsband och underkläder.
Inte illa:)
Kramar/Carina

Monica sa...

Vad duktig du är!!!! Jätte fina/vackra halsband. Sy underkläder???????? de får du allt visa sen.
Ha en fortsatt skön vecka. Kram.

Huset på landet sa...

Härliga halsband! Det i brunt och grått blev min favorit!
Underkläder skulle jag aldrig klara av att sy, men du är ju så duktig med allt pyssel du!

Kram, Nicole

Gunilla75 sa...

Hej! Tusen tack för dina fina ord i min blogg. Jag blev så glad över ditt avtryck. :-) Kikar in till dig och hittar hur mycket fint som helst! Jag återkommer gärna och snart igen. Jag hoppas du får en riktigt fin tisdag!
//Gunilla