05 november 2010

Mysig fredag...

Hoppas att ni har en mysig fredagskväll!

Själv har jag suttit och stökat med mina pärlor. En arbetskamrat
frågade om jag hade någon ny kollektion klar. Det lät flott va´?!
Det hon frågade efter var alltså om jag gjort några nya smycken.  =0)
Hon berättade så snällt för en ny tjej hos oss att jag gör så fina
halsband. Det var ju väldigt glädjande! Själv har hon köpt tre
stycken av mig. Kul! Så jag fick inspiration. Har lite dåligt ljus
vid mitt bord och skulle så käckt ta fram arbetslampan jag köpt.
Trodde jag ja... Varför har mina saker en viss förmåga att bara
vara borta???
Ljuslyktan på foto har min mamma skämt bort mig med. Den är
så vacker!

Så här ser vår minsting ut nu. Han växer och frodas! Brottas
som skam med sin drygt ett år äldre randiga kompis. Kaxig
är han också den lille busen.

Ha nu en skön helg! Jag skall jobba extra både i morgon
och på söndag. Vad gör man inte för att få ihop timmarna
till den förestående resan??

Kram på er alla! 

7 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Vännen!
Vad kul att du fick inspiration till att göra mer smycken:) Tänker du göra några julkort till försäljning i år förresten? Jag var så nöjd med dem jag köpte av dig förra året:)

Vad söt han är er minsting! Vår lilla Elvira är ett riktigt yrväder, hon far omkring som en toka i huset o leker o busar medans Gösta ligger i soffan och kikar på vad hon gör:)

Ha en trevlig helg!

Kraam Jenny

Lily sa...

Det är så härligt att få positiv respons på något man gjort :) Det ger mer energi och inspiration :)

Söt liten buse :)
Det är härligt och se dem busa och leka :)

Ha en fin helg
Kram Lily

bakom berget sa...

Tittar in och önskar dig en fin allhelgonahelg!
Kram Åsa.

Snäckskalsdalen. sa...

Lilla katten är så gullig, förtjusande. Har svårt att tänka mig något sötare en kattungar!
Va kul att du kommer igång med pärlorna, hoppas vi får se.
Trevlig helg då, fastän du arbetar!
Kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Roligt att dina halsband är så uppskattade, men dom är ju så fina. Jättefin lykta, fast lite mörkt till och trä pärlor, men mysigt.
Vita kissen är väldigt söt, ser busig ut också.
Ha en fin lördag
Kramar
AnnaMaria

STENLYCKA sa...

Jag jag hade en mysig fredagskväll hos goda vänner och de hade en liten kisse som låg hela kvällen i mitt knä, så mysigt.
Idag har vi en vacker vinterdag här med lite frost på marken och en svag novembersol, känns bra idag när mitt hjärta gråter. Det är ett år sedan min mor gick bort och en dag som denna kommer alla minnen tillbaka, känner en oerhörd saknad, men jag tror det är viktigt att få sörja för att senare kunna gå vidare. Livet kan vara krokigt men aldrig utan mening.
Stor kram till dig!
Raina

Hanna sa...

ha en fortsatt bra helg.
kram
hanna