22 november 2010

Jul på Liseberg...

Först vill jag tacka för de snälla kommentarerna om mina
julkort! Tack snälla, rara ni! Har fått sålt nio stycken och
det är ju väldigt kul.
I lördags kväll tog vi en tur till Liseberg, jag och mannen
i mitt liv.
Det är så mycigt att bara gå runt och se sig omkring bland
alla ljus.

Ståtligaste granen i sta´n, helt klart!  =0)

Vackert!

En massa bodar med både det ena och andra att köpa. Jag
köpte marsipan och fudge. Min karl köpte senap.

Är detta Tomtens Verkstad tro?

Nu är jag snart i hamn med inarbetandet av tid för resan.
Så himla skönt!

Ha en bra vecka!

11 kommentarer:

Skogslyckan sa...

Åh nu blir jag avundsjuk. Hoppas vi hinner dit innan jul. Så mysigt att bara strosa omkring och njuta. Och dricka varm choklad och jättelika kanelbullar.
Kram Pia

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej!
Ja,julliseberg är ju så mysigt och vackert.
Tyvärr hinner vi nog inte med det i år.
Men där blir det en sån julstämning.
Må så gott
Kram Anette

Allis sa...

Egentligen så skulle man ju passa på nu när det är (lite) vintrigt och vitt - man vet ju aldrig "här ner igenom"... men jag tror jag ska (försöka) spara mig tills det blir dags för storfamiljens årliga besök närmare jul...
Kram Allis

Snäckskalsdalen. sa...

Vilka fina julkort du har gjort, dom är jättevackra och mysiga.
Liseberg i julljus är väldigt fint! Härliga bilder.
Kram

Ting o Tankar sa...

Jul på Liseberg är vackert.
Jag var där förra året. Minns att jag blev mäkta imponerad över alla lampor överallt.
En och annan knäck köptes ju också.

Snöiga hälsningar.

Lilla Vrån sa...

Liseberg i julskrud är nog bland det vackraste jag sett...har varit där vid 2 olika tillfällen.
Vad kul att du har fått sälja lite julkort...jag förstår att de fanns flera köpsugna eftersom de blev så fina.
Kram//Carina

Hobbykällaren sa...

Jul på Liseberg är verkligen vackert med alla ljus och små bodar. Att det finns "godsaker" gör ju inte saker sämre;) Ha en bra dag. Kramar från oss.

Jenny sa...

Hej Vännen!
Jag mailade dig från jobbet i måndags, sedan dess har jag varit hemma förkyld så jag har inte kunnat se vad du svarat. Hoppas korten finns kvar? Jag åker antagligen in till kontoret imorgon, då kan jag svara dig:)

Visst är det mysigt med jul på Liseberg! Vi ska dit på söndag, företaget sponsrar med entre, åkbiljetter o matkuponger:)

Ha en trevlig kväll!

Kraam Jenny

Black Iris sa...

Jag såg Rolling Stones på Lisebergs stora scen en gång för sisådär 100 år sen men jag har aldrig varit där på julen. Måste ta mig dit ser jag.

Kram Maidi

Ninnis familjeliv sa...

Så vackra bilder du visar! Jag vill också dit! Jätte fina julkort du har gjort också! Jag vill passapå att önska er en riktigt trevlig första advent! kram Nina

Beatrice sa...

Vad mysigt det låter att åka iväg så där på tu man hand, det behöver man ibland!

Vilka söta julkort du har gjort! :-)

Hoppas du får en fin adventshelg!

Många kramar
Beatrice