16 oktober 2010

Om knappt två månader...

Foto:Ving.se

... kommer vi att befinna oss på detta hotell. Skall bli
så himla skönt så ni anar inte!

Foto:Ving.se

Förhoppningsvis får vi ett rum med havsutsikt. Skall
maila hotellet och be om det då vi bokat med havs-
eller poolutsikt. Jag vet ju vilket jag föredrar...  =0)

Men innan jag sitter där och sippar på en rom & cola
skall jag ha jobbat in tiden. Inte fullt lika kul men jag
har iallafall fått ihop några timmar nu. Och fler skall
det bli!

Tack för alla gulliga kommentarer! De värmer!

Ha en fortsatt skön kväll och en härlig söndag!

23 kommentarer:

bakom berget sa...

Men åhhh, va skönt! Vart är det du skall åka?
Det där med havsutsikt, det kan ju vara lite både och. Oftast ligger ju hotellen med havet på baksidan och kvälls/folklivet åt andra hållet. Då kan det ju vara rätt mysigt att sitta och titta på vimlet från sin balkong på kvällen.Vi hade oxå tänkt att vi skulle åka nånstans nu i höst, men det får vänta lite.
Ha nu en skön fortsättning på helgen!
Kram Åsa.

promenader på landet sa...

Så underbart att ha en resa att se fram emot! Kram Maria

Stjärnor & Champagne sa...

Fyyyyyyyy vad nedriga människor det finns. Att stjäla på en grav fyyyyyy för den personen....Och fyyyy för att ni skall åka iväg hihi inget avis nääeee dåååååå. Men jag hoppas att ni får det alldeles underbart. Näpp förstod att det inte var din stil men vad gör det hihi. Hoppas att det INTE blir någon förkylning, att du klarar dig från mannens basilusker. Stor kram A

Jenny sa...

Hej Vännen!
Vad härligt att ha en resa att se fram emot!!

Önskar dig en trevlig söndag!

Kraam Jenny

STENLYCKA sa...

Hej Vännen!
Vad trevligt det ser ut och vet du nästa fredag reser vi en vecka till varmare land, närmare bestämt Kanarieöarna. Vart skall du? Jag tycker det skall bli så härligt. Skönt att komma hem ifrån och bara få koppla av.
Vi har beställt havsutsikt,jag gillar att sitta på balkongen på natten och höra havet brusa.
Ha det så gott!
Kram Raina

Huset vid ån sa...

Åh, Vad härligt det ser ut vännen, förstår att du längtar!

Hoppas att du får en fin dag!
Kram Therese

Snäckskalsdalen. sa...

Oooh, nu blir jag riktigt avundsjuk, fast inte det minsta missunnsam. Va härligt. Om sådär knappt två månader, betyder det att du blir borta över jul? Vilken dröm!
Kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så härligt och ha en resa och se fram emot. Det kommer och gå lätt och jobba in tiden när du tänker på värmen därnere, och utsikten.
Kramar
AnnaMaria

Älskade pion sa...

Låter inte helt fel i mina öron det där.;) Hoppas att ni får det riktigt mysigt.Kramar Ulrika

Elsa och Helena sa...

Då har du verkligen något att se fram imot:) Vad fint det set ut...undrar vart ni skall åka?!!

KRAM Helena

Ting o Tankar sa...

Så härligt, att stigga iväg på en resa! Kram.

Lilla Lycksta sa...

Hej!
Vad härligt att få resa till värmen. Hoppas att allt är väl med dig. Önskar dig en fin ny vecka.
Kram Camilla

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!!

Jisses vad underbart det ser ut!! Skulle allt också behöva en tripp till värmen!!

Ha en fin start på veckan!!

Varma kramar ifrån Sanne!!

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej.
Men vad härligt det så ut.
Det är ju nästan så man blir lite avis.
Ha en finfin vecka.
Kram Anette

Lilla Vrån sa...

Blir hur sugen som helst att sitta på den där balkongen.....jag förstår att du längtar:)
Vilket land är det???
Kram/Carina

Black Iris sa...

Ja nu blir jag riktigt avundsjuk. Vi har inte kommit iväg på någon resa på 3 år nu sedan tonårsbarnbarnen flyttade in här hos oss.
Det suger rejält i res-tarmen.

Kram Maidi

Sirpa sa...

Hej!
Pytte lite avis :)
Vad roligt att du vill vara med i min utlottning, lycka till!
Ha en fin tisdag!
Kram Sirpa

Huset vid ån sa...

Hej vännen!
Kikar in o Tackar för titten....
Hoppas att du haft en bra dag på jobbet!

Kram Therese

Beatrice sa...

Vilka underbara bilder, vad härligt det kommer att bli för er med semester! Månaderna kommer att gå fort, du får försöka se bilden på havet framför dig när det känns motigt :-).

Vad sorgligt med din mormor och upprörande med buketten som försvann!!! Det är så dåligt så man tror knappt att det är sant, men en del människor har nog inget samvete!

Ha en fin kväll!

Många varma kramar till dig
Beatrice

STENLYCKA sa...

Godkväll på dig, Vännen!
Ja, nu håller jag på att se över vilka kläder jag skall ha med mig, lägger upp högar och sedan är det bara att ta bort minst hälften. Jag lär mig aldrig fast vi har rest en del, jag har alltid med mig kläder som jag aldrig använder.
Hörs vi inte innan jag åker så får du ha det riktigt gott.
Stora kramen till dig!
Raina

Ingela - Mosters Trädgård sa...

Låter härligt att ha en resa att se fram emot!
Inte fel att komma till värmen mitt i vintern, fast julen hade jag nog velat fira hemma.
Ha det gott och jobba inte FÖR mycket :-)
/Ingela

Vita rosor och förgätmigej sa...

Suck... vill också! Men med en flygrädd karl och en bebbe i magen så ser det mörkt ut på den fronten... Du får fota för oss här hemma också ;0).

Kram/ Anna

Vita små hjärtan sa...

Hej Du Söta!
Å vad du har att se fram emot!!!! Tiden du ska jobba in kommer gå som en dans...
Kram Agnetha