20 oktober 2010

Det kom ett paket...

Åh, vad glad jag blev när jag fick reda på att jag vunnit
tävlingen hos Nina med bloggen Ninas Gardentankar!!

Paketet kom idag och det var så spännande att öppna
även om jag visste vad som fanns i.  =0)

Se vilka fina spetsar! Och vilket sött gammalt räknehäfte.

Spetskragen är bara så vacker! Tack, snälla Nina!! Det
gladde mig verkligen!

Och tacka alla rara för era kommentarer på mitt senaste
inlägg! Jag kan avslöja att vår resa går till Fuerteventura
för er som undrat. Härligt skall det bli! Det var några år
sen nu som vi var där sist. Så det är lite spännande att
se vad som hänt sen dess.

Ha en skön torsdag!! Sen är det fredag!  ;0)

14 kommentarer:

Sari sa...

Grattis till den fina vinsten!
Åh, så skönt det låter med semesterresan som du har framför dig! Mitt i mörkaste vintern! Jag förstår att du längtar!!
Ha det bra!
Kram Sari

Fågel Blå sa...

Grattis till denna vack´ra vinst!!!
ha en fin vecka!
kram Kathrine

Skogslyckan sa...

Grattis till de fina vinsterna, och vilket vackert paket! Härligt med semester.
Kram Pia

Jenny sa...

Hej Vännen!
Grattis till den fina vinsten!

Är inte alls avis på din resa till solen, nejdå;)

Kraam Jenny

Vita små hjärtan sa...

Grattis till din fina vinst!
Ha en fin dag.
Kram Agnetha

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till en jättefin vinst, så vackra spetsar. Paket på posten är spännande även om man vet vad det är, det håller jag med om helt.
Ha en fin dag
Kramar
AnnaMaria

Ting o Tankar sa...

Grattis till fina vinsten! Kram.

Hobbykällaren sa...

Grattis till din fina vinst, vilka härliga spetsar. Paket är ju alltid kul:) Ha en bra dag. Kram Anna-Karin.

Huset vid ån sa...

Hej vännen!
Ett stort Grattis til vinsten, vad roligt!

Hoppas att du får en fin helg!
Kram Therese

Lilla Vrån sa...

Grattis till vinsten, vad kul!!
Det är ju så himla roligt att få paket på posten.
Jag har haft turen att vinna några tävlingar o det är inte klokt vad glad man blir.'Jättefina vinster du fick.
Kramar//Carina

Lily sa...

Grattis till den fina vinsten!
Jättevackra spetsar..

Ha en fin helg
Kram Lily

Lilla Lycksta sa...

Grattis till dina fina vinster. Må så gott och ha en härlig helg.
Kram Camilla

Huset vid ån sa...

Ha en skööön lördag vännen!

Kram Therese

vita drömmar och svarta tassar sa...

Åh! så fina vinster grattis...

Ha en skön helg
kram wivi