02 oktober 2010

Den blev min ändå...

Så var det då helg igen. Härligt!
Min go´a vän, Tant Öst, har kommit med ett önskemål
om att jag visar var det är för kofta jag for runt halva sta´n
efter härom dagen. Så här ligger det till...

När jag såg denna kofta i butik för ett antal veckor sen frågade
jag om den fanns i amdra färger. Den skulle komma i svart v.40
fick jag reda på. Bestämde mig ändå för att prova denna grå för
att se hur den satt. Och hoppsan, den fick följa med hem i väntan
på den svarta.

Så i tisdags slank jag in i en butik för att kolla så att inte koftan
kommit tidigare. Det hade den gjort... Och tagit i princip slut.
Grr... Men de var snälla och kollade om den fanns någon annan-
stans och det gjorde den! Men inte i någon av de butikerna
närmast mig så att säga. Dock i en på lite längre avstånd men
som funkar med omväg hem efter jobbet. Sagt och gjort. Den
blev undanlagd och jag hämtade den i onsdags. Lycka!! Visst
är de båda jag, Tant Öst??!!  ;0)

Kan kanske någon kunnig där ute tala om för mig varför min
blogg inte ser ut som den skall? Min bakgrund kommer inte
upp och inte heller mina olika listor och foton i kanten. Och
jag är som ett levande frågetecken. Det skall bara funka!! =0)
(Tillägg: Hoppsan nu är plötsligt allt på plats igen! Fattar
ingenting...)

Ha en härlig lördag!

7 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hej svejs.
Har varit precis lika här, har inte kunnat se nästan något i högerkanten. Nu var det tillbaka!
Så snygga koftor, när man hittar en favorit är det lika bra och ta i flera färger. Supersnyggt med volangkanten. Och ja, pust och stön. Jag bär och bär, tex 60 vändor med en vedkorg för och tömma bokhyllorna. Känns i både nacke och rygg, men vi hinner, maken målar väggarna nu.
ha en fin helg
Kramar
AnnaMaria

Jenny sa...

Hej Vännen!
Jättesnygga koftor!

Min blogg var så seg igår, det tog en evighet innan allt kom upp i högerspalten..vet inte varför?

Ha en mysig lördagkväll!

kraam Jenny

Stjärnor & Champagne sa...

UUiiiiieeeeee vad snygg. Den svarta skulle sitta som en smäck på mig. Får ta mig en titt, kanske slut här med. Men kul att du fick tag i dom. Jag ger mig aldrig när jag väl har bestämt mig för något då kan jag jaga för livet hihi...Hoppas att allt är bra med dig/ Stor kram Anne
Ps du kanske tycker att det skulle komma ett mail från mig, suck vad kass jag är:( Kram iaf....

NinaH sa...

Blogspot har krånglat en tid. Kanske beror på det...?
Tror väl det rättar till sig... Hoppas det i alla fall!;-)(Fast det verkar det ju redan ha gjort med ditt "problem"...?...)
Fin kofta! (Fina koftor... menar jag...;-)...)

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej.
Ljuvliga koftor,båda två.
Det är väl bara fint att ha två att välja mellan:)
Må så gott
Kram Anette

Stjärnor & Champagne sa...

Psst ...Det kommer så småningom, mycket att skriva tyvärr. Inget bra att jaga, orsakar en sorts inre stress skulle jag vilja säga/ Kramis A

Anonym sa...

Hej !!

Jätte mycket du !! :-)

Kramar Tant Öst