23 oktober 2010

Berlocker...

Här är det regnigt värre idag. Har varit ute och handlat
lite mat men tänker hålla mig inne resten av dagen.
Tanken är att få pysslat lite. Skall till släktingar på Gotland
nästa helg och tänkte ta med mig iallafall en egenhändigt
gjord present.
Var ju med mamma på marknad för ett par veckor sen om
ni minns. Måste bara visa några berlocker jag köpte.

Dels var det denna underbara "klase" med sötvattenspärlor.
Den var jag bara tvungen att ha!

Sen var det dessa tre enkla i turkost och vitt. Så himla söta
i all sin enkelhet. Inspiration!  =0) 
Ta en kik hos Lilja Design framöver. Hon hade en massa fina
smycken . Men just nu är hemsidan under uppbyggnad verkar
det som.

Ha en fortsatt skön lördag!!

11 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jättefina berlocker, kommer och bli fina i dina smycken.
Trevlig helg och kram
AnnaMaria

Ninja sa...

Hej! Tack för titten och kommentaren.....vilken trevlig blogg du har och så hemtrevlig design. Nu tar jag mig friheten att kika runt lite här i ditt "cyberrum"....

Snäckskalsdalen. sa...

Dom var jätteläckra, har alltid haft en viss svaghet för berlocker och nu när det är på modet igen så är det väldigt trevligt!
Skall kika in hos Lilja!
Trevlig lördag!
Kram

Monica sa...

Oj så vackra berlocker du köpt! Förståndigt av dig att hålla dig inne i detta gråa regnvädret.
Önksar dig en riktigt skön lördagkväll. Kram

Black Iris sa...

Ohh, så jättesöta berlocker du fyndat.
Tack för dina goa ord hos mig.

Kram Maidi

Jenny sa...

Vilka söta berlocker, gillade speciellt den första:)

Låter trevligt med en resa till Gotland!

Kraam Jenny

Huset vid ån sa...

Åh, Vilka fina berlocker, älskar pärlor!
Vad trevligt att besöka vackra Gotland....

Hoppas att du får en skööön söndag!
Kram Therese

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej.
Vackra berlocker.Den med sötvattenspärlor tyckte jag mycket om,pärlor är ju fint till allt.Ska kika in på hennes sida.
Vad kul att du saknade strumpklappen,jag tänker också på det och ägget med godis vid sängen vid påsk saknar jag också:)
Ja,ja,så är det att vara vuxen;)
Ha det finfint
Kram Anette

Lily sa...

Jättesöta berlocker!
Så härligt med en tur till Gotland..
Kram Lily

Huset på landet sa...

Berlockerna är jättefina och det blir säkert den present du pysslar också!
Låter kul med resa till Gotland!!

Trevlig vecka!

Kram, Nicole

Sari sa...

Mmm, fina berlocker!!
Vi har inte heller haft det roligaste vädret idag... Snöblandat regn... Men det lilla vita som låg på marken imorse, har smält bort under dagen!!
Vad roligt med ett besök på Gotland!
Ha det så bra!
Kram Sari