08 september 2010

Resefantasier...

Är hemma och sjuk idag. Har sovit hela förmiddagen.
Nu skall jag snart ta mig något att äta. Det första idag...
Kanske blir jag lite piggare då?!

Det är inte utan att jag drömmer om nya resor... Nya planer och
önskemål finns. Den här resan var en riktig höjdare! Kryssnings-
fartyget vi reste med stannade till på Bahamas. Mmm...

Siktet ärdock inställt på en ny tur till Miami Beach i vår. Hoppas,
hoppas! Vi bodde helt underbart, på ett lugnare ställe, alldeles
vid havet.

Har ju glömt att tala om att "kattpensionatet" öppnat igen.
Här är en av våra gäster. Den yngre av dem. En riktigt
snäll men lite feg kille.  =0)

Ha en fortsatt skön dag! Jag skall jobba med att krya på
mig.

11 kommentarer:

Huset vid ån sa...

Hej vännen!
Vad tråkigt att du blivit sjuk, hoppas att du snart känner dig piggare!

Vilka ljuvliga bilder från "Paradiset", kan bara drömma mig bort.....

Skickar Många Krya på dig Kramar! Therese

LOTTAS HOME sa...

Hej!
Visst är det såå underbart att resa, längtar också....
Tråkigt att du blivit sjuk, hoppas du snart kryar på dig!
Kram Lotta

Anonym sa...

Hoppas katterna sköter sig. Fin bild du tagit -den vill jag ha på "min" kisse. Kramar från oss här nere med sol och värme (28 i skuggan och i vattnet) Kramar!!!!!

Huset på landet sa...

Hoppas du blir frisk snart igen!
Men lite bättre känns det nog då du får titta på härliga resebilder och drömma dig bort...
Så söt kattkille ni har på besök!

Kram, Nicole

Jenny sa...

Hej Vännen!
Vad tråkigt att du blivit sjuk, hoppas det går över snabbt!

Härliga semesterbilder att drömma sig bort till:)

En sån sötnos som flyttat in på kattpensionatet!

Kraam Jenny

Snäckskalsdalen. sa...

Usch, förkylning.....fast det blir lite rast av det ändå om det inte är för bedrövligt.
Så din mor är på Cypern, låter härligt!
Ja, man blir lite ressjuk ibland och är man hemma så kan det komma över en, man reser ju lite när man tittar runt på nätet!
Kattpensionat - berätta, har du ett (nä, va?) eller vet du ett? Den lilla kissen var jättefin.
Agneta kram

Lily sa...

Så trist att vara sjuk! Bra att du piggar upp dig med resedrömmar..
Underbara bilder..suck..wish I was there..

Krya på dig vännen
Kram Lily

Snäckskalsdalen. sa...

Jaja, tack, jag tänkte nog att det var så. Typ.
Saker går sönder, va? Har dom ingen hyfs.....Disciplin, disciplin.....
Kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Trist och bli sjuk, är nog bara en tidsfråga innan man är förkyld. Fast katterna tycker nog det är bra att du är hemma, söt katt-kille du passar. Och härliga semesterbilder, man sugs in i bilden. Skulle gärna vara på en av dom stränderna, precis just nu.
Krya på dig och kram
AnnaMaria

Jenny sa...

Hej igen Vännen!
Visste inte att våra plommon var av sorten Viktoria, tack nu vet jag det:)

Idol ja, ibland måste jag hålla för öronen o blunda, tycker oxå det är pinsamt emellanåt:)

Hoppas du kryar på dig!

Kraam Jenny

Huset vid ån sa...

Tack för titten! Hoppas att du känner dig piggare idag! Kram T