08 augusti 2010

Sommarfynd...

Ett och annat plagg har ju blivit köpt på rea nu på
semestern.

Det senaste igår... Var en kortis på Torp Köpcentrum i
Uddevalla efter båtracet. Hittade då denna fina mockajacka.
Den är något blekare rosa än på fotot. Hade kostat 1600 kr
och nu var priset 400 kr. Bara att slå till!

För ett par veckor sen blev det två koftor för halva
priset i Borås. Denna grå + en syrenilia i samma modell.
Känner mig nöjd!  =0)

Idag är här klibbigare än klibbigast i luften. Usch! Men
det beror väl på all väta som kom igår.

Skall forstätta att röja i mitt "förråd". Känns rent hoppllöst
tungt och jobbigt. Så mycket saker! Vet inte var jag skall
göra av dem. Och att slänga känns inte bra alls. Ja, ja...

Ha en skön söndag!

13 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jättesnygg mockajacka, du är jätteinne, Läste att det blir pasteller i vinter. Och koftorna var snygga, perfekt och passa på när det är rea.
Kramar
AnnaMaria

Monica sa...

Wow, vilka fynd du gjort på rean. Snygg jacka + kofta! Må väl.

Black Iris sa...

FKram Maidiinfina reafynd du gjort.
Tänk först noga igenom för varje pryl innan du slänger något.
Jag saknar så många saker jag ratat men vet samtidigt, vart skulle jag ha förvarat allt?

Black Iris sa...

Oj vad konstig min kommentar blev men hoppas du förstår ändå.
Kram Maidi

Rosor och Spetsar sa...

Lyckliga du som gjort såna fina fynd, jackan skitsnygg o koftorna är jättesöta o bra o ha nu när vädret inte tycker att det ska vara sommar.
Ha en fin vecka
Kram
Annelie

STENLYCKA sa...

Hejsan!
Vilket fynd du har gjort, jackan var så snygg. Den missade jag när jag var på Torp för några veckor sedan.
Idag har det varit en riktigt inne dag, regnat till och från. Jag har gjort lite åt all tvätt som blir när man har varit ute och rest.
Kram och ha det så gott!
Raina

Jenny sa...

Hej Vännen!
Vilka fina plagg du köpt, jackan var riktigt tuff!

Hoppas det gått bra med rensningen, jag har oxå några saker i våra förråd jag inte vill slänga, tänkte skänka dem till Östhjälpen i Jonsered:)

Ha en bra vecka!

Kraam Jenny

Ting o Tankar sa...

Snygg jacka! Det kallar jag REA!
Ha det fint.

Lilla Lycksta sa...

Hej Vännen!
Vilka fynd, jackan var ursnygg! Koftan har även jag fyndat i syrenlila jättesöt eller hur? Ha en jättefin vecka.

Kram Camilla

Min dröm om lantstil sa...

Tack så mycket! Ser att du varit i Uddevalla på skoj. Var längesen jag var till kusten nu men det är nog bland det finaste Sverige har att erbjuda.
Nu ska jag kika vidare här :)
Ha det gott, kram Annika

Snäckskalsdalen. sa...

Superfynd, ju! Och snygga.
Ja, det har varit klurigt väder den här sommaren.....inte fått riktigt grepp om hur det har varit, men dom där fina dagarna man drömmer om....kommmer dom tro? Jag undrar!
Agneta kramar

At Lily´s ♫♫♫♫♫ sa...

Wow1 Vilka fynd du gjort! Snyggt med pastell på mockajackan och syrenlila på koftan.
Det brukar vara så konstiga färgnyanser på höstens mode. Låter lovande om det blir mer pastelliga nyanser..
Ha en fin tisdag
Kram Lily

Huset vid ån sa...

Hej vännen!
Hoppas allt är bra med dig.
Vilka fina fynd du har gjort, det är nu man ska handla...Fniss!
Ha en fortsatt trevlig dag! Kram Therese