21 augusti 2010

Oslo nästa...

Foto från nätet.
Idag är det dags att åka till Oslo och lyssna på Ah-a. Skall
bli spännande! Har aldrig varit på konsert med dem förut
och nu har de en avskedsturné. Dags att passa på då tyckte
vi.  =0)
Jag har varit jättedålig på att blogga senaste veckan som ni
kanske märkt. Det har varit jättetungt att börja jobba och
jag har haft problem med sömnen. Så jag har landat i soffan
på kvällarna och inte tagit mig därifrån förrän vid läggdags
i princip. Skall försöka att rycka upp mig!

Ha nu en fortsatt skön helg!!

Kram på er alla rara!

13 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Hoppas det blir riktigt bra och att du kör försiktigt i det drizzlande vädret!
Agneta kram

Hobbykällaren sa...

Ah-a, dom kommer man ju ihåg;) såg deras videor massor på MTV i min ungdom. Har heller aldrig sett dom "live", hoppas ni får en bra konsert. Ha en bra dag. Kram Anna-Karin.

bakom berget sa...

Aha..jag visste inte att dom fortfarande höll på. Hoppas att du får en trevlig kväll!
Kram Åsa.

Ting o Tankar sa...

Ååå, att gå på konsert... Det är riktig roligt! Hoppas du får skoj. =)

vita drömmar och svarta tassar sa...

Får hoppas du kan njuta av konseren...Kul att ha lite planer så blir allt mycket lättare... inte alls kul när man märke att det blir mörkare på kvällarna :(

Ha en skön kväll
kram wivi

Black Iris sa...

Konserter är alltid roligt. Hoppas du får en underbar stund där i Oslo.

Kram Maidi

Lilla Lycksta sa...

Jo nog har man känt av tröttheten den första jobbarveckan. Du är inte ensam har somnat i soffan varje kväll. Hoppas du får en trevlig kväll i Oslo.
Kram Camilla

Lily sa...

Ha det bra i Oslo :D
Kram Lily

Huset på landet sa...

Så underbart att få se A-ha live. De har varit mina favoriter sen många år också. Deras första video, Take on me, var nåt alldeles speicellt...
Ha det bra i Oslo!

Kram, Nicole

Hanna sa...

hoppas att ni hade det bra.
kram
Hanna

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Oslo är en favoritstad för mig, dit åker vi ganska ofta.
Spännande och gå på konsert, hoppas den blir eller var bra.
Ha det, som norrmännen säger
Kramar
AnnaMaria

Monica sa...

Hoppas Oslo visade sig från sin bästa sida...att du är nöjd med konserten m.m.
Ta det med "ro" och var rädd om dig.

Hobbykällaren sa...

Härligt att konserten motsvarade förväntningarna.Kanske blev den lite "starthjälp" inför hösten också..?Hoppas det!
Mina allra bästa avkopplande stunder fick jag i en skön stol, med katten i knät.Finns inget bättre (saknar det fortf efter flera år),men ibland får man hitta andra positiva saker att tänka på - som du där vid vattnet t.ex Såg riktigt mysigt ut.. Ha en bra fortsättning på dagen
kram Kerstin