01 augusti 2010

Mmm... Gott!

Igår slog vi till och gjorde pizza här hemma.

Så´n pizza känns så mycket fräschare. Även om det
tar lite tid med att sätta deg etc.

Massa godsaker på.

Och sen ost vad klart. Gärna mozarella! Mmmm...
Efter en kvart i ugnen var det sen bara att ta sin pizzabit
och sätta sig framför tv:n och se på friidrott. Det är livet
det!  ;0)  (Tyvärr glömde jag i all iver att få äta att ta ett
"efter-ugnen-foto"...)

Nu skall jag fortsätta att röja i mitt s.k. förråd. Jösses,
vad saker jag samlat på mig! Nu skall det sorteras,
rensas och slängas så att rummet så småningom kan
användas till det jag egentligen längtar så efter. Ett eget
knep-å-knåprum!

Ha en skön dag!!

11 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Den pizzan ser inte ut att smaka illa, den ser ju verkligen urgod ut! Och det var den, gissar jag.
När det gäller att köpa tidningar, så har du en frände här....jag kan inte låta bli, jag kan inte gå förbi en affär med tidningar och i värsta fall så går jag in på press-stop on line och shoppar loss......varför är det så kul, är det alla bilderna, tro? Tala om att vara beroende......
Men jag tror i alla fall att vi är rätt så normala både du och jag (ähum).
Agneta kramar

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Ser väldigt gott ut, skulle gärna ta en bit. Varje söndag när vi är hemma brukar vi beställa pizza och se en film, så blir det idag.
Ha en fin söndag och tack för din snälla kommentar.
Kramar
AnnaMaria

Vita små hjärtan sa...

Läckert! Ser jättegott ut!Ibland är det värt att lägga lite tid...
Kram Agnetha

Cilla sa...

MMmmmm den såg vansinnigt god ut ;0)
Kikar in för första gången & vilken mysig blogg du har!!
Ha det bäst / Cilla

hemma hos lilla mej sa...

Ååååå vad gott det ser ut.Blir ju bara så hungrig.Ha en fin söndag kram Rita ♥

Vita rosor och förgätmigej sa...

Mmmmmm såååå gott! Blev nästan sugen på att göra pizza nu på stört men jag har redan ätit middag. Kanske beror på att jag äter för två (man skulle kunna tro att det är för fem *skratt*). Nå, väl god såg den ut redan innan den åkte in i ugnen!

Kram/ Anna

Snäckskalsdalen. sa...

Beträffande vårt tidningsberoende:
- en shrink skulle nog säkert rota fram någon verklighetsflykt, som du säger, men det vete tusan om jag köper. Jag tycker vi kör på att vi tycker om att se vackra bilder helt enkelt, eller? Jo, det låter väl bra. Esteter, vi är esteter, det låter lite lagom överkurs så där.....låt oss fortsätta att titta i våra tidningar....
Kramar

Huset vid ån sa...

Hej vännen!
Mums, vad gott det ser ut, nu blev jag hungrig fast jag nyss ätit frukost! Fniss!
Ha en bra vecka! SommarKramar Therese

Lilla Lycksta sa...

Den pizzan ser riktigt god ut. Roligt med ett alldeles eget pysselrum. Ska bli det här så småningom också. Ha det gott!
Kram Camilla

Ting o Tankar sa...

Åååå, hemgjord pizza! Mums.

Huset på landet sa...

Mmm, ser så gott ut. Hemlagad pizza är så mycket godare än köpt pizza!
Låter kul med ett eget knep och knåp rum! Hos oss ska det nog bli ett pyttelitet pysselrum småningom också...
Trevlig vecka!

Kram, Nicole