27 augusti 2010

Helg igen...

Tänk att det redan gått två veckor sen semestern! Och jag
måste tyvärr medge att det känns som om hösten redan
gjort sitt intåg. I mitten av veckan var det risk för att blåsa
bort och regnet var typiskt Göteborgsregn, på tvären...
Men jag känner mig ganska positiv till sinnet ändå och det
är så himla skönt. Har tagit ett beslut ang. jobbvalet jag
skrev om före semestern och avvaktar nu en rekrytering.
Bara att hoppas att den går min väg när det blir dags. Om
inte, får jag fundera ut en lösning då.  =0)  Skönt att
beslutet är taget iallafall.
Det är flyguppvisning här i sta´n nu i helgen och nu i kväll
kunde jag se hur de övade formationsflyg. Häftigt! Så i
morgon skall vi troligtvis titta bättre någonstans i från. Men
jag blir ju lite smånervös när jag ser dem!
Ni kan tänka er att jag mår som en prinsessa i kväll,
friidrott på två kanaler!! De´ ni! Hi, hi.

Tack för era rara kommentarer!!

Ha en riktigt skön sista helg i Augusti!!

Kram Fröken Tindra

12 kommentarer:

bakom berget sa...

Hej där! Ja visst går tiden fort nu, när man har kommit igång med jobbet efter semestern.
Va kul med flyguppvisning. Förr hade vi det på F16 här utanför Uppsala när det var flygets dag. Spännande att beskåda.
Hoppas du kommer att ha tur, när det gäller ditt jobb.
Ha en trevlig helg!
Kram från Åsa.

Bibban sa...

hmmm friidrott är det kul det ? jag har nog inte riktigt fattat det. jag blir så himla svettig när dom är så sportiga;) hehehe
Kram på dig
Bibban

charmanta sa...

Visst är de befriande när man tagit ett beslut oavsett vad det gäller. Hoppas det går bra med jobb! Kram till dig och ha det bra! Marie

STENLYCKA sa...

Hej Vännen!
Jag hoppas det går vägen för dig med jobbet!
Flyguppvisning ja det är något som vi har mycket av här där jag bor, Såtenäs. Och eftersom min man är stridspilot så vet jag vad som kan hända. Han och jag har under åren mist flera goda vänner i flyghaveri.
Önskar dig en fin helg. Jag skall på loppis imorgon, skall bli spännande.
Kram Raina

Monica sa...

Lämnar ett avtryck i cementen, har varit här & läst.....Hoppas det fixar sig med arbetet....Önskar dig en riktigt skön helg.

Barn och Pyssel sa...

Hej

Ja tiden den går alldeles för fort.
Är inne på min tredje vecka och det känns som man inte haft någon semester.
Ha det bra.
Kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag har också jobbat 2 veckor, och sommaren börjar redan kännas avlägsen. Beror säkert på att det regnar och är småkallt. Kommer ihåg att du gillar sport, här mådde maken som en prins igår kväll. Gissa var han satt..
Kramar
AnnaMaria

Lily sa...

Visst går det fort! Min första vecka avklarad, känns som jag alltid varit där utan semester..
Jag ska hålla tummen för dig att det går vägen med jobbvalet.

Ha en fin helg
Kram Lily

Anna Wallin sa...

Har jobbat två veckor nu och rutinerna börjar infinna sig...
Hoppas det går bra på ditt arbete och rekrytering!

Önskar dig en bara helg
Kram Anna W

Jenny sa...

Hej Vännen!
Ja, visst känns det som hösten är här..vad det har regnat i Göteborg den senaste veckan!

Håller tummarna att det fixar sig med arbetet!!

Såg att det är Finnkampen på tv, gissa vilka jag håller på, hihi;)

Ha en fortsatt trevlig helg!

Kraam Jenny

Huset vid ån sa...

Hej vännen!
Hoppas att det går bra med jobbet!
Här i huset är det mannan som mår som en prins framför tvn när det är friidrott, jag är inte speciellt intresserad, tittar hellre i en inredningstidning! Fniss! Ha en bra dag! Söndagskramar till dig! Therese

Lilla Lycksta sa...

Jag håller tummarna för att jobbet blir ditt. Visst känns det som höst, men vi får hoppas att lite värme återvänder till oss. Ha en fin söndag, Vännen.

Kram Camilla