23 augusti 2010

Ett år går så fort...

Tänk att vår lille kattkille bott hos oss i drygt ett år nu! Nog för
att han är söt ännu, men han var ju söt som socker som liten. ;0)

Helgens besök i Oslo var var verkligen lyckat! Hade svårt att
hitta till hotellet men till slut var vi framme. Konserten var
verkligen bra och vi är så nöjda som åkte dit. Kul att ha sett
A-ha live! Bättre sent än aldrig. Mortens röst var sig inte lik i
inledningen men efter ett par låtar kom han ikapp sig. Härligt!!
Och vädret var underbart, rena sommarkänslan.
På söndagsförmiddagen åkte vi en sväng upp till Holmenkollen
och ned igen. Så himla vackra vyer! Hoppas att några av fotona
blev bra så jag kan visa er senare.

Ha en bra fortsättning på veckan!!

                     Kram Fröken Tindra

15 kommentarer:

Tiger sa...

Han är en riktig liten sötnos, kattkillen!

Sensommarhälsningar
Elisabet

charmanta sa...

Söt misse det där, själv har jag två katter, en main coon och en vanlig bondkatt, riktiga personligheter bägge två. Kram Marie

Snäckskalsdalen. sa...

Katten är för ljuvlig, men så älskar jag ju katter....!
Schysst att konserten var, det är nåt visst med livekonserter med stora artister, man rycks med på ett härligt sätt.
Oslo är en underbar stad, det är så vackert med alla fina hus som ligger runt fjorden.
Agneta kram

Skogslyckan sa...

Så söt katt du har! Låter som ni hade en trevlig tur, Norge är underbart!
Kramar Pia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Du har en jättego katt, han påminner lite om en katt jag hade som hette Moses. Roligt att ni hade det bra i Oslo, vet att det inte är någon lek och köra där...
Kramar
AnnaMaria

Ting o Tankar sa...

Vilken sötiskatt!
Holmenkollen, där har jag varit. Det är vackert där!

Jenny sa...

Hej Vännen!
Vad kul att ha sett A-Ha Live! Kommer ihåg att jag gillade dem skarpt på 80-talet:)

Vad söt han är er kattkille! Gösta hälsar;)

Ha en bra dag!

kraam Jenny

Stjärnor & Champagne sa...

Såå söt är han...Är ingen kattmänniska men min granne har en raggdoll och hon är ju bara för söt. A-ha, ja det var länge sedan hihi. Låter som att ni hade det bra i Oslo. Ha det bäst vännen och mail kommer blink blink/ Kramkram Anne

Huset vid ån sa...

Åh, vad söt han är.....Kul att ha varit på konsert, det var inte igår man hörde A-ha! Dom gillade jag skarpt "förr"....Ha en fortsatt bra dag vännen! Kram Therese

NinaH sa...

Uhm vilken liten gullis han är!
Härligt med Oslohelg av det slaget också!;-)

Huset vid ån sa...

Kikar in o Tackar för titten! Hoppas att du haft en bra dag! Kram Therese

vita drömmar och svarta tassar sa...

Så härligt att du var nöjd med helgen! de lever man på länge...
underbart söt gosse du har..jag njuter fortf. att min Missan är hemma..

Ha en bra dag
kram wivi

Lilla Lycksta sa...

Nog är han söt som socker din kattkille. Härligt med en helg i Oslo. Ha en trevlig helg.
Kram Camilla

Huset på kullen sa...

Så söt. Visst går tiden snabbt...

Ha en bra helg! /Linda

Hanna sa...

En sådan liten söting.
kram
Hanna