06 augusti 2010

Det blev en lååång natt!


Det blev en lång natt hos min goda vän. Åh, vad trevligt
vi hade! Jag var hemma klockan sex i morse så ni förstår
nog hur bra jag hade det.  =0)
Sov till halv tolv eller nå´t men det gjorde ju inte så mycket
för då hade ändå det dåliga och gråa vädret kommit till oss.

Har inte gjort många knop förutom beställt sorgbinderi till
begravningen jag skall på nästa vecka. Den nära släktingen
som var svårt sjuk... Jobbigt.

Snart är det dags att bänka sig framför tv:n och DN-galan.
Älskar friidrott!

Ha en skön helg!

Kram på er!

7 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jaha, det sitter en framför tv:n här också, inte jag. Maken kollar noga, jag bloggar istället. Bra kalas du var på, klackarna i taket tills det blir morgon, det kallar jag kalas.
Ha en fin fredagkväll
Kramar
AnnaMaria

charmanta sa...

Trevligt att få umgås med vänner ibland.
Är heller ingen speciell TV tittare med den står på ändå för jämnan, medans jag bloggar eller sitter med något handarbete som jag plockat fram igen nu när det blivit lite mörkare på kvällarna.
Kram Marie

promenader på landet sa...

Hej och vilken fin blogg du har! Mysigt med trevlig kväll-natt med kär vän! Kram Maria

bakom berget sa...

Jag kan tänka mig att det var trevligt, eftersom det blev så sent (tidigt). Kul med såna partyn! Nej, den där friidrotten...den får vara, för min del.
Ha en fin helg!
Kram Åsa.

Maleviks Rosenträdgård sa...

Nog trevligt om det blir så sent :)
Håkan

STENLYCKA sa...

Hej!
Nu är jag hemma igen efter en vecka i Danmark vi kom idag.... Vi har haft det så härligt med son, sonhustru och deras två små killar. Vi lånade en husbil. Det var första gången för mig att åka husbil.Vi bodde alla sex i en sexbäddad bil, det gick förvånansvärt bra. Trodde det skulle bli väldigt trångt. Det var jätte praktiskt när man reser med små barn, att fixa mat, byta blöjor och ta paus här och där, man har huset med sig....
Vi har varit på Tivoli, Legoland och sist besåg vi vackra Skagen. Blev inte så mycket shopping, bara lite i Skagen.
Tyvärr ramlade min kamera ner på golvet från våningssängen i husbilen och gick sönder, så imorgon måste jag åka till fotoaffären. Tur att den är försäkrad.
Trädgården har fått en hel del vatten i från himlen medan vi var borta. Hörde av grannarna att det har kommit över hundra mm under veckan. Så mina blommor har inte torkat men istället har de blivit väldigt fula av allt regn.
Får kolla mera på din blogg i morgon, ville bara titta in och se hur du har det, nu måste jag packa upp och sedan skall det bli skönt att sova i sin egen säng igen.
Kram på dig!!!
Raina

Lilla Lycksta sa...

Vad trevligt med fest med vännerna till tidiga morgonen. Då spelar det ju ingen roll att man är trött dagen därpå. Ha en härlig helg.
Kram Camilla