13 juli 2010

Fuktigt...

Jag säger då det! Nu är det så fuktigt på mitt kontor så att
papprena knappt prasslar längre. Tala om hög luftfuktighet!
Fick ha på mig jacka inomhus idag för det kändes lite
smårått. Inte det man väntar sig dessa varma dagar precis.
Skönt att det snart är semester! Tre dagar kvar. Här hemma
är tvärtemot rått. Varmt... Bor i ett snart 60 år gammalt hus
och det blir varmt som bara den på sommaren. Tur att vi har
några träd som skuggar taket över sovrummet några timmar
under dagen.
I morgon skall jag luncha med en god vän. Skall bli kul, har
en hel del att dryfta känner jag. Får väl bara tänka mig för
så att även hon får en syl eller två i vädret.  ;0)
Dags att programmera in Morden i Midsomer!!

Ha en skön onsdag!!

Kram Fröken Tindra

4 kommentarer:

Lilla Lycksta sa...

Hej!
Du har börjat räkna ner för semester, jag med. Det känns som en hel evighet så här 3 dagar innan semestern, denna värme pust! Här hos mig är det så varmt och inte en droppe regn har vi fått. Önskar dig en trevlig semester.
Kram Camilla

Tiger sa...

Nedräkning pågår här med. Bara två arbetsdagar kvar med värme inomhus på jobbet som är strax under 30 grader. Puh!

Här hemma har vi fått rejält med regn och åska i dag - 64 mm regn!!

Har just tittat på Morden i Midsomer också. Det hör till sommaren...

Sommarhälsningar
Elisabet

Jenny sa...

Hej Vännen!
Sitter på kontoret just nu o har tråkigt..här händer det inte mycket men kallt o svalt är det iaf eftersom vi har ac:) Nu är det bara resten av dagen och imorgon kvar att jobba, sen börjar semestern, härligt!

Tittade på Midsomer igår, det är en riktig sommartradition:)

Ha det bra!

kraam Jenny

Monica sa...

Tass, tass....vill bara tala om att du nu endast har 1 dag kvar att arbeta.....*fniss*...
Måste väl kännas skönt?
Kram från mig.