15 juni 2010

Tröttsamt...

Tänk att det finns personer som ibland kan ta musten ut en totalt!
Trycka på precis rätt knappar så att man bara blir helt galen...
Nåja, det ordnade sig till slut. Så långt. Ta i trä.

Idag kom en fd kollega förbi på jobbet. Hur kul som helst att
träffa honom. Mycket att prata om var det.  =0)  Så´nt får dagen
att kännas lättare.

Kan jag bara få sova natten i genom nu så skall nog allt kännas
lättare rent allmänt. Vaknar fram på morgonkvisten och har
svårt att somna om i den tidiga gryningens ljus. Måste skaffa
mörkläggningsgardiner eller nå´t. Persiennerna har havererat.
Suck! Är tröttare än tröttast.

Ha det gott, Mina Vänner!

4 kommentarer:

Monica sa...

Tass,tass....det är bara jag som tassar in och kollar läget. Du behöver vila tror jag....fixa gardiner i sovrummet. Brukar hjälpa liiiite om det är mörkt där man sover. jag säger det igen....jag mår bra av din sida...den är mysig på något sätt. En söt ängel har man på båda sidorna när man sitter & skriver....ger lugn o ro.
Må väl och hoppas att din sömn blir bättre.

Jenny sa...

Hej Vännen!
Visst är de tråkiga såna där energitjuvar..suck!
Desto roligare var det att träffa din gamla kollega kan jag tänka mig:)

Hoppas du får sova gott i natt!

Kraam Jenny

Vita rosor och förgätmigej sa...

Ibland undrar jag om människor som suger ur ens energi själva är medvetna om att de gör det. Kanske de bara mår så väldigt dåligt inombords att en liten giftig komentar här och där ger tillfällig lindring. Vad vet jag! Man får nog försöka tänka ut vad det var de sa som gjorde en så ledsen och sedan försöka hålla sig undan bäst man kan... Det är mitt sätt i alla fall! Tror inte konfrontation ger så hemskt mycket när det gäller sådana människor. Hoppas du får sova som en baby inatt och vaknar utvilad med solen skinande från en klarblå himmel! Kanske en liten kisse som myser i sängen bredvid dig när du slår upp dina ögon och känner doften av nybryggt kaffe. Vad sägs om den va!?
Kram/ Anna

Stjärnor & Champagne sa...

Mmm så är det med många människor!!! Gott om dom finns det. Här är en till med total trötthet. Vad fina saker du hade köpt, precis duuuuu....Ha det gott vännen/Stor kram till dig A