13 juni 2010

Som det kan bli...

Hoppsan! Nu har jag gjort det igen...

Varit i sta´n och slarvat... Översta bilden är en kökshandduk.
Och denna är en grytlapp. Med fin rutig kant! De var så söta
så de gick bara inte att motstå.

Lite annat smått och gott blev det ju också som ni ser.
Jag säger då det...

Jag, killen med god smak, vilade bland mattes all brôte på
gästsängen. Lite störd i min goda sömn blev jag när hon
kom och stökade för att  fota sina eviga prylar. Suck! En
så´n matte jag har...

Nåja, hon var klar ganska snart så jag kunde återgå till
mina härliga drömmar bland mattes spets, rutiga och
blommiga tyger. Mmm...

                               ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~

Hoppas att ni har en skön söndag!!

10 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Såklart du skulle ha en handdduk och en grytlapp, det stod ju ditt namn på dom. Go katt har du också som inspekterar dina köp, han ser nöjd ut.
Ha en finfin söndag
Kram till dig
AnnaMaria

STENLYCKA sa...

Tack snälla rara för din hälsning. Jag blir så glad, kinderna blossar.
Skröt över vackert väder men det straffade sig snabbt jag han bara ut innan det var in igen, för det kom värdens åskskur. Så kan det gå när man skryter om sol.
Klar du skall slarva lite på stan.... när du har så trevliga saker för dig... Handduken och grytlapp så fina. Gillar .... mer slarv...!!
Ha en bra fortsättning på söndagen.
Har du inget för dig kan du ta en sväng till Tun jag har just satt på fika och är alldeles ensam.
Kram Raina

NinaH sa...

Myskisse!;-)
Rosor kan man som sagt aldrig få för mycket av... både levande & på ting!;-) Fina saker du funnit!

Jenny sa...

Hej Vännen!
Vad gött han ligger där din söta kisse:)

Vår Gösta fick ta sig en dusch idag efter att ha kommit in alldeles smutsig o tovig, det var inte populärt kan jag säga:)

Förstår att du inte kunde motstå de fina sakerna;)

Ha det bra!

Kraam Jenny

Lilla Lycksta sa...

Så rosigt fina saker. Då är det lätt att slarva iväg på stan :) Den goa kissen har verkligen god smak och tålamod med sin matte.
Ha en fin ny vecka.
Kram Camilla

Black Iris sa...

Många små söta pryttlar kan man bara inte motstå så jag förstår att de hamnade hos dig.

Kram Maidi

Hobbykällaren sa...

Rosor är ju alltid fin, härligt sommrigt. Och det är svårt att motstå när man hittar fina saker:) Missen såg ut att ha det mysigt också.
Ha en bra dag. Kram Anna-Karin

Snäckskalsdalen. sa...

Är dom inte för underliga katterna - dom vet precis vad som är nytt o/e exklusivt och intar genast dessa grejer! Djur med stil, smak och snille!
Agneta kram

Huset vid ån sa...

God kväll! Hoppas att du haft en bra dag. Vilket vackert o romantiskt rosmönster, jättefint! Vilken Härlig o klok kisse du har....Sommarkramar Therese

Tiger sa...

Mysig plats katten har hittat! Klart att han ska testa tygerna! Många katter har en viss förkärlek för nya saker eller ren tvätt...

Sommarhälsningar
Elisabet