30 juni 2010

Och vinnaren är...

Så har jag då äntligen roat mig med att dra vinnaren i min
lilla tävling! Det blev 42 lotter och jag använde en slump-
generator på nätet för att få fram vinnaren. Ett nummer
mellan 1 och 42... Det blev nummer 35, Gugi, som vann
de söta servetterna. Grattis!! Maila mig din adress så skickar
jag din vinst.
Tack alla ni som anmält er! Jättekul att ni ville vara med.

Sen vill jag även tacka er för de gulliga kommentarerna
om vår lilla rymling. Det framgick kanske inte riktigt att han
är innekatt. Dock med tillstånd att gå ut på altanen och upp
på garagetaket därifrån. Den lille busen klättrar sen gärna
vidare upp på hustaket... Han har varit med mig i trädgården
i koppel ett par gånger. Det är allt han sett av stora, vida
världen. Så det var en rädd liten kattkille som lyckligt kom
hem till längtandes husse och matte. Han har varit så kelen
så sen dess. Mysigt!

Ha en skön kväll!

7 kommentarer:

Lilla Lycksta sa...

Hej!
Ett stort grattis till vinnaren av de söta servetterna. Det var allt tur att din kattkille kom hem välbehållen. Hoppas du njuter av solen och värmen. Ha det gott!
Kram Camilla

Jenny sa...

Hej Vännen!
Grattis till Gugi som vann de fina servetterna och tack för tävlingen!

Jag förstod nästan att den lille rymlingen är innekatt, vad skönt att han är hemma safe and sound igen:)

Kraam Jenny

Gugi sa...

Hej Fröken Tindra!

Tack för tävlingen! Det känns kul att vinna nångång ;O)

Tur att allt slutade lyckligt för lillkissen och husse och matte kunde pusta ut!

Kraam Gugi

Stjärnor & Champagne sa...

Attans inte jag...Men stort grattis till vinnaren. Ha ni är ett sådant där gammalt strävsamt par som vi är. Ja det finns ju inte så många sådana nu för tiden. Ha det gott vännen/ Kramkram Anne

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till Gugi, jätteroligt att hon vann. Henne "känner" jag. Gott och höra att kissen mår bra.
Ha en bra sommardag
Kramar
AnnaMaria

Heléns Hantverk sa...

Ett stort grattis till den lyckliga vinnaren !
...och tack för en fin tävling !
Ha en bra dag ! Helen :0)

vita drömmar och svarta tassar sa...

Glad för din lilla kisse,,
Ha en skön dag
kram wivi