23 maj 2010

Som jag väntat!

Äntligen har jag fått tag på henne!

Den smäckra damen på Åhléns!

Såg henne i ett reportage i en tidning för säkert drygt två
månader sen. Kastade mig i bilen till Åhléns i sta´n men
de hade knappt hört talas om henne. Snyft! Var där en
gång till för några veckor sen men inget napp. Så var hon
med i ett reportage igen som jag läste igår kväll och idag
åkte jag. Handlöst! Och där stod hon med tre vänner!!
Vad glad jag blev! Och inte är hon en dyr kvinna
heller.  ;0)  För 495 kr blev hon äntligen min. Hurra!

12 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag såg henne också, var väl i en kvällsbilaga. Hon är jättefin, vilken tur du hade som fick tag i till slut. Ofta visar tidningar saker inan det finns i butik, eller så är det slut.
Kramar
AnnaMaria

STENLYCKA sa...

Hej Vännen!
Vilken underbar skir dam du fick tag i till slut.Tur att du inte gav upp.
Åhléns har många fina saker, får kolla om den damen finns i våran stad.
Kramen min till Dig!
Raina

Jenny sa...

Hej Vännen!
Åh vad fiin! Vad bra att du fick tag på henne:)

Ha en trevlig vecka,

Kraam Jenny

Livet i Plommonhuset sa...

Det var en billig dam :). Kul att du fick tag i henne. Kram sofia

Lilla Lycksta sa...

Åh vad fin hon är din dam. Vilken tur du hade att de fanns kvar. De har mycket fint på Åhlens. Ha en fin måndag.
Kram Camilla

Vita små hjärtan sa...

Hej vännen!
Men vilken underbart snygg brutta! Den har jag helt missat...
Kram Agnetha

Hobbykällaren sa...

Hej! Så glad man blir, när man får tag på något som känns helt RÄTT!..och det är ju en stilig dam..
kram Kerstin

Stjärnor & Champagne sa...

Jg såg henne sist jag var på Åhlens och hon är jättefin. Grattis till dig vännen/ Stor kram från mig

Huset vid ån sa...

Åh, Så fin o skir hon är...Åhlens har ett härligt sortiment, mycket fint att vila ögonen på! Hoppas att din tisdag blir bra! Kram Therese

Snäckskalsdalen. sa...

Läcker!
Agneta kram

Sari sa...

Åh, det var en speciell liten dam du skaffat dig! Häftig på något sätt! Det var evigheter sedan jag var på Åhléns.....
Tack för din fina kommentar! Jodå, jag kommer nog upp ur gropen så småningom! Idag är jag hemma halva dagen med de små, som är lite hängiga. Just nu sover de dessutom, så jag har fått en liten avkopplande stund framför datorn! Fantastiskt!!
Hoppas allt är bra med dig!
Kram Sari

Huset vid ån sa...

Kikar in o önskar dig en fortsatt trevlig vecka! Hoppas att du haft en bra dag! Kram Therese